Gå til innhold

Brush Creek Vest Pack...


Circus

Anbefalte innlegg

Jeg personlig er veldig glad i William Joseph sine produkter. I dag bruker jeg Creel og Emerger hip pack fra William Joseph, creel tror har blitt avløst av Equinox. Creel synes jeg er genial da jeg får med meg det jeg vil ha pluss jeg kan festes en tube med stang på ryggen. Ellers har sierratradingpost.com litt salg på noen utgåtte produkter fra William Joseph. Frem til 13 august får man 30% ektra på produkter over 50 dollar. Her er en link http://www.sierratradingpost.com/search/SearchResults.aspx?Ne=9900000&anyWords=&N=9004302+9901689&allWords=&exactPhrase=&allAnyWords=&searchWithin= til de William Joseph produktene de har på salg, men husk at du får 30% ektra hvis du handler for mer enn 50 dollar.

 

Den du har link til har jeg ikke vært borti men den ser ikke dum ut den heller. Innen chest pack finnes det mye bra, der er bare å finne frem til noe som passer deg og det er ikke altid lett.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Jeg ber hermed Tore Slettengen å fotografere og vise fram sin selvlagde chestpack!!! Superkompakt og flott!

Med årene har jeg selv funnet ut at lomma i vaderene er nok. Jeg trenger en tom snuseske i plastik som flueeske, så har jeg med meg en flaske CDC olje, fortomspisser 0.14, 0.16 og 018. En fortomstrimmer er også bra og ha. Har som regel med en bit av damebind som brukes for å tørke CDC fluene med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno spesielt med chest-pack'en min, det er ikke så mye som er sjølgjort heller, men den er perfekt til meg og blir trælete å erstatte hvis den revner før meg! :D

Behovet var ei løs lomme til de evindelige småsakene som måtte flyttes fra jakke til jakke med det resultatet at det altfor ofte ble liggende igjen noe viktig på feil plass.......at jeg som regel bruker jakke gir jo minst to brystlommer til flueesker, og derfor var vel ei flyttbare lomme til å henge rundt halsen så alt garnityret virkelig blei med ut, den beste ideen!

Ikkeno som kunne kjøpes akkurat da var idielt, som regel for stort, og med reimer og greier så det ikke ligna grisen.

Ei løs lomme fra en fotobag beregna på å ta's ut og forbi rønken på flyplasser fikk nagla på et gammal kamerareim......siden ble det retraktor og en Fly-trap, og alt som kunne henges på utsia, ble hengt på utsia!

Inni er det fortomsspoler, ferdige fortommer, pulver og ei lita fiskelykt.....pluss pluss.

 

32392_s.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha chestpack, så vil jeg anbefale Vision sin med det klengende navnet "mycket bra"! Kjøpte den før sesongen, og den har blitt med på alle mine turer. Du finner den på denne linken: http://sportsbutikken.no/

 

Til 399 kroner er dette rett og slett er røverkjøp!!! Får plass til alt jeg trenger, fire fluebokser, fortommer, tørrfluepulver, den har flere hemper på utsiden til å feste klipper og evt. tang i... Får til og med plass til snusboksen :) På ryggen er det en liten sekk som har plass til alt fra en liten termos med kaffe, ei regnjakke eller genser eller ekstra fluebokser, kniv, myggmiddel osv. Og så er det D-krok til å henge håven i :) jeg har slutta å ta med ransel på mine små kveldsturer uti marka, alt jeg trenger får jeg plass til i denne snedige lille saken :) Kjenner nesten ikke at jeg har den på meg heller... ANBEFALES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ber hermed Tore Slettengen å fotografere og vise fram sin selvlagde chestpack!!! Superkompakt og flott!

Med årene har jeg selv funnet ut at lomma i vaderene er nok. Jeg trenger en tom snuseske i plastik som flueeske, så har jeg med meg en flaske CDC olje, fortomspisser 0.14, 0.16 og 018. En fortomstrimmer er også bra og ha. Har som regel med en bit av damebind som brukes for å tørke CDC fluene med.

 

Ja, det blir gjerne sånn etterhvert. Jeg også er forholdsvis minimalistisk i så måte, tar bare med akkurat det jeg trenger. Men akkurat damebind har jeg aldri hatt med meg, jo forresten... der det har vært dame med har nok også bindet muligens vært med, men da til normalt bruk. Bruker du det med vinger, eller klarer du deg uten?  ;)

 

Men joda, det avhenger jo litt av hvor man er, hva slags fiske, osv osv. Det er mye flott å få kjøpt i hvertfall, det er sikkert.

 

Fiffig, Tore, fiffig.

 

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha chestpack, så vil jeg anbefale Vision sin med det klengende navnet "mycket bra"! Kjøpte den før sesongen, og den har blitt med på alle mine turer. Du finner den på denne linken: http://sportsbutikken.no/

 

Hehe.. Burde kansje nevnt det.. Har brukt Vision sin "Mycket bra" denne sesongen. Dvs. jeg er på min 5. "Mycket bra" siden april..!

Er vel ikke akkurat overbevist over kvaliteten på de. Jeg er helt enig, den passer perfekt! Men når de ryker i ett sett må jeg nesten se meg om etter noe annet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...