Gå til innhold

Hjelp til kamera


Sigve

Anbefalte innlegg

Etter å atter en gang ha klart å knuse kamera på fisketur, tenkte jeg å se om det kansje kunne være noen andre billige små kompaktkamera. 

 

Jeg har i en årekke brukt Richo caplio og har likt dette grunnet Macroen som har en nærgrense på 1 cm.

 

Noen som har et å anbefale og ikke koster over 3000,-

 

Sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Etter å atter en gang ha klart å knuse kamera på fisketur, tenkte jeg å se om det kansje kunne være noen andre billige små kompaktkamera. 

 

Jeg har i en årekke brukt Richo caplio og har likt dette grunnet Macroen som har en nærgrense på 1 cm.

 

Noen som har et å anbefale og ikke koster over 3000,-

 

Sigve

 

Jeg trodde sigve ville ha et kamera som holdt litt for røff behandling!

 

Staffan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olympus-kameraet er ihvertfall utrolig holdbart siden det vel så og si tåler alt det måtte bli utsatt for. I tillegg er det jo stilig å ha muligheten til å ta undervannsbilder! :-) Ser kameraet har fått lunken mottakelse i diverse tester, men er vel av den oppfatning at dette er noe ufortjent siden det tar meget bra bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å atter en gang ha klart å knuse kamera på fisketur, tenkte jeg å se om det kansje kunne være noen andre billige små kompaktkamera. 

 

Jeg har i en årekke brukt Richo caplio og har likt dette grunnet Macroen som har en nærgrense på 1 cm.

 

Noen som har et å anbefale og ikke koster over 3000,-

 

Sigve

 

Jeg trodde sigve ville ha et kamera som holdt litt for røff behandling!

 

Staffan

 

HAHA Burde ha sett denne komme ;D

 

Takk for anbefalinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...