Gå til innhold

Fiske i Danmark


Flue-amatør

Anbefalte innlegg

Hei Flue-amatør

 

En lille god oplysning hvor i dk. dk er ikke stor 44.000 km2 men der er stor forskel på jylland nord/syd, fyn, sjælland.

 

kom tilbage så skal jeg prøve at hjælpe.

 

/Loke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Loke.

Vi skal tilbringe 10 dager i Danmark, så vi kommer i land i Fredrikshavn, så avslutter vi Danmarksoppholdet i København, hvor vi så kjører svenskekysten hjem til Norge.

Blir nok ikke mer enn eventuelt 1-2 dager med fiske, da det ikke er noen egotripp jeg er på :?

Så man kan vel godt si vi skal tilbringe tid i "hele" Danmark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flue-amatør.

 

Ja da vil jeg anbefale dig. at fiske i Kongeåen, kør til Foldingbro det ligger 30 km fra lillebældtbroen, på campingspladsen kan du købe dagkort, så skal du få at prøve Harrfiskeri i top klasse op til 2 kg.og der er rigtig mange på 35-50 cm. husk mindste mål i dk 33 cm. pas på det danske øl, du må drikke 1 1/2 Tuborg 4,2 % og køre bil.

 

God tur /Loke

post-0-13949845111973_thumb.jpg

post-0-13949845112394_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for infoen, Loke :D

Da må jeg nok pakke med #4 stanga, skjønner jeg....

Trodde bestemt det var en promillegrense i Danmark, men, men så feil kan man ta :P

Tror ikke fruen blir spesielt imponert om jeg drikker og kjører bil, men jeg har tatt utskrift av svaret ditt, så hun kan se med egne øyne at det er vanlig i Danmark. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dk er grænsen 0,5 00/0, det er kun Norge der har en grænse som ingen kan overholde, jeg ser folk komme hjem fra dk. med DFDS færgen til Oslo de var om aften i baren , og køre i en bagbrandert, den er ikke sovet ud når de køre ud, eller folk har været til fest dagen før, man følger sig ædru, men er det ikke, så er det ok med 0,5 promille som grænse.

 

men den Norske folketing ved jo hvad der er bedst for nordmænd laugh.png' alt=':lol:'> :roll:

 

god tur. Loke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...