Gå til innhold

det dukker opp nye..... dette er off topic, men......


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

Det er for mange der ute som ikke er medlemmer. Meld dere inn! Det er ikke farlig! Dere kommer til å få stort utbytte av dette. Her er det så mye å lære selv for en gamling som meg!!!!! Kom igjen! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for mange der ute som ikke er medlemmer. Meld dere inn! Det er ikke farlig! Dere kommer til å få stort utbytte av dette. Her er det så mye å lære selv for en gamling som meg!!!!! Kom igjen! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

enig med Staffan, man lærer mye. jeg har lært vannvittig mye bare på noen få uker ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er at det er en åpen og fri diskusjon her. Og Staffan, du er jo bare en tenåring i forhold til meg. Men det er ikke rent lite jeg også har lært her siden i mai da jeg meldte meg inn.

 

Beste måten for å verve nye medlemmer er ikke å skryte av forumet her på siden, men snakke med ikkemedlemmer for å få de til å melde seg inn for at de kan komme med sine meninger og deretter få både ris og ros. Er noen enig i et sådant synspunkt. For vi som er medlemmer vet jo godt hvordan forumet er.

 

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...