Gå til innhold

Free fly guide


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

Hvem vil i sommer kjøre rundt med dette merke på bilen når vi er på fisketur! Den som har dette på bilen sier med andre ord seg villig til å være behjelplig med å få folk til å finne fram på de ulike fiskesteder i Norge. [attachimg=#]

 

Staffan

post-0-13949851278604_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

De bør jo være like store som N merket noen har på bilen. Jeg har heller ikke tatt kontakt med trykkeri for å få pris, vi snakker om hvor flere vi trykker, jo billigere vil det bli! Vi bør kanskje finne en sponsor for å lage dekalene.

 

Jeg vil at Norge skal bli det stedet i verden det er mest morsomt å komme til for å  fiske, kanskje dette går World Wide! Er det noen der ute som f.eks. jobber i visit norway som kan ta disse utgiftene mot å få sin vebadresse.[attachimg=#]

post-0-13949851279706_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke dyrt uansett. Spørs hva folk synes er dyrt for et klistermerke?

 

Logoen ser litt sint ut hehe, jeg baetaler gjeren litt for et klistermerke, men det beste er å få et sammarbeid med en sponsor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

det kommer endel utlendiger til norge for å fiske......de skal vite at folk som har denne label mer enn gjerne forteller dem om regler, uskrevene regler, om hvor man kan kjøpe fiskekort. ja være med på å spre folk i elva / fiskestedet, slik at ikke alle klumper seg f.eks,på hengebrua. Jeg har fått meg et feriested i portugsl fordi jeg viste en portugeser litt rundt i Renaelva. Man går fra et dårlig reise til land til å gjøre det litt bedre, det fordi vi er et "går itj" land!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

veldig stilig! dette er for å slippe at tilreisende må forsøke seg fram og dermed rote det til for oss. tenk deg en situasjon dersom du reiser utenlands for å fiske og du kunne treffe på dette merket! for en lettelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...