Gå til innhold

fiske med brekt fot :S


Anbefalte innlegg

Prøvde meg på isfiske med komplisert ankelbrudd, helgips, 7 ull-lester og krykker i en halv meter snø.

Tryna så jævlig i en bakke at jeg trodde både krykkene og den andre foten skulle knekke. Heldigvis gikk det ikke slik. Det endte med en forstuving like ved bruddet, noe som i og for seg gjorde 10 ganger så vondt som selve bruddet!!!

 

Følte jeg meg dum??

 

JEPP!!!

 

"ondt ofte lider den fiskermand............"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fisket laks en uke i Aa elva i Hyen med "gå gips". Fikk laks også. Det som ikke var så bra var at jeg fikk den smarte ideen å beskytte gipsen ot regnværet men en søplesekk.....  :o Det var ikke så lurt. Etter noen dager begynte gipsen og blir veldig bløt og myk, av svette :P  ikke akkurat gore tex. Han stakkarn som plukka av den gipsen en uke senere husket nok den lukta ja :-X

 

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en tråd! Her er det åpenbart om å ha trosset stygge skader i jakten på en herlig fluefiskeopplevelse. Kan (heldigvis) ikke skryte på meg annet enn å ha fisket med litt forkjølelse, og en og annen heftig skallebank etter en litt for drøy bindekveld dagen i forvveien.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som far til trådstarter så må jeg fortelle at han måtte bruke gips dobbelt så lenge FORDI han ikke hadde vett på å holde seg i ro sånn at foten grodde  :o. Men 13 åringer er ustoppelige desverre. Noen uker til så blir det mye fisking tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...