Gå til innhold

Winston BIIx #6


Blue Charm

Anbefalte innlegg

Var å prøvde en BIIX i klasse 5 forrige dagen. Den var en usedvanlig hyggelig opplevelse. Men ikke for å kaste lange kast i stor elv. Endte opp med å kjøpe meg en Winston LT klasse 5 isteden. Har en i klasse 4 fra før. BIIX er en smekker stang for de rolig fintfølende stundene. Kunne vært kos med en i klasse 3.

 

Uansett så kan det godt være at dette er stanga for deg, hvis du liker dyp rolig aksjon. Nå har jeg ikke prøvd klasse 6. Men kjenner jeg Winston rett så holder de samme profilen på hele serien. I motsetning til mange andre merker. Bruker en Winston BL 5 # 6 til dette fisket.

 

Stikk innom Nordisk fiskeutstyr på Lysaker så får du prøve stanga. Hvis du holder til i Oslotraktene ...

 

Winston ruler ;D

 

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winston er fluestenger med sjel  ;)

Har ei LT i #3 og WT i #4 , og drømmer om ei BIIx med tid og stunder !

Uten at jeg har testet BIIx stengene har jeg forstått det slik at disse er litt "sintere" enn WT og LT !

Når fiskesuget blir påtagende utpå vinteren hender det at jeg tar frem noen av fluestengene for å "kjæle" litt med dem, og da er Winston-stengene selvskrevne ! Dette er stenger man kan nyte, også når man ikke er på fisking  :D

STALK SOFTLY AND CARRY A GREEN STICK  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker,

 

har en LT i klasse 5 fra før, vil du si at det ikke er stor forskjell på denne og en BIIx #6, evnt hva er det som skiller??

 

Men enig, har blitt litt hekta på Winston.. ;D

 

BC

 

Må på det sterkeste beklage, her driver jeg med vranglære :o Jeg har definitivt IKKE testet BIIX men jeg har derimot testet BIIT. Vesentlig forskjell. Som Godsmack sier så er BIIX en raskere stang, som nok einer seg utmerket til det fisket du er beskrivere, Blue Charm.

 

Dette var flaut... Uansett, Stalk softly and carry a green stick ;D

 

 

 

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...