Gå til innhold

Dampdreven webserver?


hoje

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller går det tidvis innmari treigt her nå?  Synes det har vært sånn noen dager og det er fryktelig irriterende.  Dersom server'n er dampdreven, burde vel noen muligens ha slengt på litt køl... :)

 

Edit:  Enkelte ganger er oppdateringa rask og andre ganger går det fryktelig sent.  Har vært sånn de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Er det bare meg eller går det tidvis innmari treigt her nå?  Synes det har vært sånn noen dager og det er fryktelig irriterende.  Dersom server'n er dampdreven, burde vel noen muligens ha slengt på litt køl... :)

 

Edit:  Enkelte ganger er oppdateringa rask og andre ganger går det fryktelig sent.  Har vært sånn de siste dagene.

 

Du er nok ikke alene, Hans Jørgen. :)

Det går til tider treigt her også.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk ikke si at jeg har opplevd at siden har vært treg i det siste..

 

Laster opp og ned med uTorrent på "full pupp" men siden går smooth for det :)

En og annen mysql-feil kan man dog regne med, men det er svært sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever jo fra tid til annen sql-feilmeldinger, men tråden handler ikke om disse.  Jeg tenker på oppdateringa av selve siden, ofte går det veldig treigt, andre ganger fungerer det ikke i det hele tatt.  Opplever dette flere ganger daglig, sier kanskje noe om hvor mye tid jeg tilbringer her inne.. :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det gjør du i arbeidstida mens du hever din kommunelønn.... trodde serveren hos dere var kjapp jeg..... ;D

;D

Så vidt meg bekjent ligger ikke ffs på noen av serverne våre og det burde jeg vel i så tilfelle strengt tatt kjent til. I tillegg tviler jeg på at internett-linja vår er bremsen i dette tilfelle, den er nemlig ganske så fet.  Jeg jobba faktisk fra 07.30 til 23.00 igår, iberegna 15 minutters spisepause.  Lekte litt elektriker fikk til og med testa effekten på våre nye strømkurser.  Skal si den gamle kroppen våkna til liv, her var det strøm nok til mange fremtidige serverinnkjøp.:)  Hvor lenge jobba du da Skjalg?  Og da mener jeg jobbe, ikke sitte på ræva og lese smørekanne-manualer. 

;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...