Gå til innhold

Kastetrening i Bergen?


Gjest FlueJimFlue

Anbefalte innlegg

Gjest FlueJimFlue

Hei Er det noen fra Bergen som er interisert i og arrangere Kastertrening i Bergen?

Gjerne noen sterke iniativtakere også...

Hvis vi kommer sammen en gjeng, så hadde det kanskje vært mulig å fått leie en hall eller noe

eller kanskje det er noen som har lokaler der det hadde gått an og øve fluekasting

uansett starter denne tråden så får vi se hvor mangen som er interisert i dette...

er jo ikke sikkert det er så mange som er interisert i dette ;D

 

Selvfølgelig gjelder dette både for erfarne kastere, som for mindre erfarne, samt nybegynnere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fluefly,

På Askøy har vi innendørs kasting annenhver torsdag :D (i regi av lokal jeger og fisk forbund)

Fikk også vite i går at nyoppstartede Bergen Casting club vil iår, som ifjor leie både Veslandshallen og Askøy Forum div lørdager og søndager (3 timer hver gang) utover vinter/tidlig vår. Ifkor hadde vi det utrolig trivelig, lærerikt og sosialt. Blir nok samme greiene iår. Kanksje vi på sikt kan arrangere "5-cup" her også?

Flufly, ta med deg så mange du vil, og hjertelig velkommen :D

Vet ikke eksakt kostnad ennå, men sparer du litt på saltet i grauten, så tror jeg du er i boks :)

Første treff: 2 februar, kl 15-18, Vestlandshallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FlueJimFlue

Er klar over at dere bedriver litt kastertrening ute på Askøy ;D

men Bergen casting klubb har jeg aldri hørt om før..

Men i Vestlandshallen har jeg kastet før, og der var det topp" 

men kan tenke meg at det koster :o

Saltet i grauten har jeg spart på lenge, så det skal vel bli en rå med det :D

 

Tror at Bergen trenger et spark bak til og bli like aktive som østpå ;D

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, vi er nok aktive her også....bare ikke så mange av oss...og vi er da også opptatt med "god" fotball, slik at tiden nesten ikke strekker til ;D

På Askøy har vi lenge hatt et aktivt og godt fluefiskemiljø, begynte med Staffan for noen år siden som bidragsyter, så var spesielt Erik Eikre og Frank Pedersen fra det norske konkurransemiljøet ivrige å lokke et par av oss til stadige konkurranser, så har jo noen av oss her ute vært med å fiske internasjonale konkurranser ettehvert...blir ikke mindre på "hugget" av det akkurat ;D

Så det er bare å ikke være redd for å "tråkke uti". Alle har noe å lære av hverandre, og det er gøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!

Da kommer jeg ihvertfall

Så du får legge inn info når det nærmer seg til neste gang

:)

 

Neste samlinger er:

16 februar, Vestlandshallen. kl 16-19

23 februar, Vestlandshallen kl 15-18

9 mars, Askøy Forum (Ravnanger) kl, 18-21

13 april, Vestlandshallen, kl 18-21

 

Til siste samling har vi vel kanskje fått "årets nyheter" i hendene også :D;)

Dette er kjekt, og jeg er ennå irritert over ikke ha kunnet være med å kaste igår...

Vi tar det igjen neste gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...