Gå til innhold

Stangholdere


Åddvard

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg en Ally-kano og har hørt rykter om at man kan montere stangholdere på disse. Noen andre som har hørt det samme eller, enda bedre, vet hvilke typer som kan brukes? Har tenkt å eksperimentere litt både med streamere samt den nye UL haspelstanga til sommeren  :D Og selvfølgelig skal jeg ha tørrfluestanga rigget og klar for action hvis det skulle bli noen klekkinger  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hei Åddvard!

Jeg kjøpte en sånn en http://sportdres.dk/ny/detalje.asp?varen_index=2608 på biltema til en 100 lapp, nå vet jeg ikke om den lar seg feste på en Ally kano men hvis den gjør det så er den iallefall veldig funksjonell :D

Du kan dreie den/vinkle den rundt og styre stanga i den retningen du ønsker. Praktisk når man padler motstrøms nære land hvor trær og busker henger over elva.

 

Det beste jeg kunne få til, håper det er mulig å feste den til Ally`n ;D

 

PS. Den jeg kjøpte på Biltema var ikke Berkley sin, men kliss lik og har vært veldig holdbar så langt :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Skal sjekke den på Biltema når jeg kommer hjem neste uke.

 

Stemmer at Allyen har alu-rør rundt, men jeg er ikke sikker på om hvordan man skal gå fram for å feste en stangholder ennå... Må nok først slå opp kanoen for å undersøke nærmere. Men ett eller annet må vel la seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...