Gå til innhold

Nrk 2 i kveld kl 20.10


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Dette bør vi kanskje ta en titt på.

Spekter - Den selvstyrte Naturkrisen NRK 2 kl 20.10

 

Omtale:

Nordmenn liker å tro at vi har en uendelighet av urørt natur i Norge. Det er ikke tilfelle lenger.

 

Naturen spises opp bit for bit på alle kanter, både på fjellet, i skogen og langs kysten.

Sendes også i morgen i NRK 1

 

Her får vi nok se hva Jens og de andre "dresskledde" politikerene våre holder på med :rolleyes: ::):rolleyes:

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Er det noen som så dette programmet.

Arthur Buckhart skrøt hemningsløst over sin egen fortreffelighet og kreativitet i å skape landsbyer med handlegater og sportsbutikker 1000 meter over havet i den norske fjellheimen. Kallte seg selv kreativ og nytenkende......... ;D ;D :'( :'(....vet ikke om jeg skal le eller grine....

 

Tror jeg velger å grine..... :'( :'( :'(  

Å høre herr "BUCKSMART" stå å proklamere hans kreativitet og evne til nyskapning...........hææ....HUFF!!!!.......det eneste ordet jeg kommer på i farta er STORMANNSGALSKAP........mannen er åpenbart ikke i stand til å se hva han ødelegger, han har jo klokketro på at han har skapt noe vakkert og verdifullt.......verdifullt :o :o :o   .....VANDALISME, ren skjær VANDALISME......men fordi han heter "BUCKSMART" og har de rette kontaktene med de andre natursvina på tinget så slipper han unna med det  :o :o  

 

Er det noe rart det går til helvete med naturen og muligheter til store naturopplevelser her i landet, når vi har en gjeng med "dresskledde" byråkrater i snar hver jævla krik og krok. Disse folka vet jo ikke hva natur er,.........nei nå ble jeg så forbanna at jeg gidder ikke å si mer......IDIOTER hele gjengen.........  >:( >:(>:(

 

Ordføreren i Vang kommune presterte å si følgende om naturen rundt kommunen sin "Kvifor skal me ta vare på alt da...." det er ordføreren sin det tenker jeg :o :o ;D

 

 

Jeg har stemt for siste gang, det er ingen å tro på lenger............miljøvern my ass :D.....  

 

 

Terje!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Faderullan....

 

Dette gikk jeg glipp av.. Noen som har en link til nett-tv..?  :-*

 

Reprise i morra, Flemming :D

Se og gråt :o

 

Spekter har forresten programma sine på Nett tv så det dukker nok opp der i løpet av kort tid :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sover godt fordi de er alle medlemmer av gutteklubben grei, og hver gang de ser en annen retning så vokser kontoen helt av seg selv, uten hjelp av renter  :o.

 

Terje, helt enig med deg. Det går til helvete med gamle Noreg fordi vi blir styrt av en gjeng tapere som ikke har gjort et dags arbeid i hele sitt liv. Bare synsing uten erfaring. Avgiftene baller på seg, oljeformuen blir gamblet vekk, de gamle og syke nedprioriteres eller gjemmes bort i kott, de yngre blir bare dummere pga stadig nye reformer i skolen, miljøet får kjørt seg pga "nytenkende personer" som bare tenker på nye måter å flå naturen og kommunene for verdier.  :'( :-X

 

Ved neste valg skal jeg spørre om jeg kan stemme ut noen av disse idiotene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et forslag: Kan ikke noen her på ffs danne et parti a? Som kjemper spess for naturen osv...

Atle Antonsen, Bård Tufte Johansen og Harald Eia dannet et parti på pur f, men jaggu fikk de nok stemmer til å få to mandater på Stortinget ell no :o

 

Bare å kjøre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om en strofe fra Vømmøl spelemanslag:

 

" Staten syg sæ feit og dryg

Regjeringa lyg mens a blunke så blyg "

 

Denne var fra 70 tallet, nå 30 år etter, kan det virke som alt bare blitt verre. Nå har de virkelig kapitalsterke funnet ut at de trenger fritid, og det gjør de ved å rasere fjellheimen, elver, vann og ikke minst skjærgården. Det er noe som er ute av proporsjoner når folk bygger seg "fritidshytte" i 3 etasjer til 20 millioner, barneskolene knapt har penger til viskelær og tante Marie ligger sammen med Sofie på badet i aldersheimen uten å få vaska seg. Betaler du ikke NRK lisensen så er straffegebyret dødelig og nesten hver eneste arbeidstaker, utenom sykepleiere og førskole lærere, betaler toppskatt. Veiene kan en snart ikke kjøre på lengre. Forsvaret har vært ute av kontroll lenge, men uniformene er flotte. Vi er heldigvis fri for korrupsjon da, eller....er vi det....

 

Kan bli litt missmodig av det hele av og til...

 

bjorni

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...