Gå til innhold

Krympeslanger


Gjest Ørreten

Anbefalte innlegg

Gjest Ørreten

Takker for link Dan og tips toggi, har siste alt om fiske, så burde vel ha sjekket nærmere der :)

Men lurer på en ting, er jo bare coatinga som blir smelta sammen, er coatinga i seg selv sterk nok i i forhold til bruddstyrke osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for link Dan og tips toggi, har siste alt om fiske, så burde vel ha sjekket nærmere der :)

Men lurer på en ting, er jo bare coatinga som blir smelta sammen, er coatinga i seg selv sterk nok i i forhold til bruddstyrke osv?

 

Ikke noe å bekymre seg for om du gjør det riktig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt ganske mye tid og krefter på å eksperimentere meg frem til riktig type krympestrømpe. Det er bare én type jeg har kommet over som funker, send meg en PM så skal du få produktnr.

 

Mener du at krympeslangen til Elfa ikke funker godt nok? Kan du ikke legge ut produktnummeret her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt den aktuelle Elfa krympeslangen og tilsvarende med spleisenåla? Det er mulig at det står i artikkelen i Alt om fiske, men jeg har ikke bladet.

 

Et annet spørsmål: Diameter på krympeslangen i forhold til klassen på snøret man skal lage løkke på?

 

Mvh John Kjeken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt den aktuelle Elfa krympeslangen og tilsvarende med spleisenåla? Det er mulig at det står i artikkelen i Alt om fiske, men jeg har ikke bladet.

 

Et annet spørsmål: Diameter på krympeslangen i forhold til klassen på snøret man skal lage løkke på?

 

Mvh John Kjeken

Skal du lage løkke på vanlige wf-snører er krympeslange med diameter på 1,6mm passe, uansett snøreklasse  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...