Gå til innhold

Speisa..


persa

Anbefalte innlegg

Noe som jeg synes er kult når det gjelder binding er eksperiment med holografiske matrialer og plast. Det blir ikke alltid de mest naturtro imitasjonene av dette men det kan dukke opp spesielle fine fargenyanser og 3D effekter som kan gi et anerledes resultat ihvertfall. Her en vårfluepuppe på bøyd nymfekrok, bakkropp med dubbet underlag, så pearl holografisk tinsel dekket med lys brun D-rib. Ribbet med oestrich herl. Mørk medallion sheeting thorax cover og emu bein, lys gule transparente vingeanlegg av medallion. Sjansen for at den blir fisket med er stor når den ser litt speisa ut...

post-368-13949845205785_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jedicaster

Hej Persa!

 

Første gang jeg poster i dette forum, og sikke en fantastisk samling mønstre du har lagt ud her. Jeg har kigget dem alle sammen i gennem med stor interesse. Især din No-Hare synes jeg ser rigtig fin ud. Jeg binder selv noget lignende men med CDC-vinger.

 

Også Runes UKFM synes jeg er rigtig spændende og jeg vil prøve at lave nogle som døgnfluer. Jeg har allerede tænkt lidt videre og udviklet den lidt :-)

 

Alletiders forum, glæder mig til flere fluer fra Persa og jer andre og til at deltage!

 

Lars

Danmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...