Gå til innhold

Airflo Sixth sense


RH

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om noen har erfaring med dette snøret. Jeg vurderer det til min Scott S3 #4. Min erfaring fra tidligere er at Airflo lager de mest holdbare snørene og jeg er lei av å bytte snører etter to sesonger. Airflo snørene jeg har nå har holdt i flere år og er like fine.

Hva med klassifiseringen osv. # 4/5. Regner med at jeg må ha den klassifiseringen. Hva med speykast? Egner snøret seg til det?

Vet at Nordic Outdoor forhandler Airflo, men hvilke butikker fører snøret? Håper noen har noe vettug å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Hei!

Jeg lurer på om noen har erfaring med dette snøret. Jeg vurderer det til min Scott S3 #4. Min erfaring fra tidligere er at Airflo lager de mest holdbare snørene og jeg er lei av å bytte snører etter to sesonger. Airflo snørene jeg har nå har holdt i flere år og er like fine.

Hva med klassifiseringen osv. # 4/5. Regner med at jeg må ha den klassifiseringen. Hva med speykast? Egner snøret seg til det?

Vet at Nordic Outdoor forhandler Airflo, men hvilke butikker fører snøret? Håper noen har noe vettug å komme med.

 

Sender deg en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars M

Til Scott S3 #4 tror jeg trygt du kan kjøre på med en #4/5.

Blandt ørretsnørene til Airflo er Tactical Trout min klare favoritt.

 

Hvis du ønsker snører med lite minner, som holder lenge, er Foxtail-snørene også kjempefine.

Disse må imidlertid smøres jevnlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...