Gå til innhold

Gran canaria


Robin O

Anbefalte innlegg

Gjest Hermansen

Det hørtes helt jævlig ut,

sitter her i stua og ser ut, regn,snø, is, slaps, vind vind vind, slaps,mer sludd og kulde. Og det er mørkt når jeg går til jobb og mørkt når jeg kommer hjem. Trivlig ja, fiske er over for i år, is på de fleste vann.

 

Jaja du har det jævlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nÅ pÅ Gran Canaria og fÅr ikke fisket pga mye vind Dritt sp¢r du meg. Har med 9er stang og snelle som skal klare det meste synd jeg ikke for dyppa fluene for de hadde jeg trua på :evil: :evil:

 

:P Da vet du følesen jeg hadde når det blåste orkan i Miami :P Men si det som det er, du får ikke lov av kona å fiske :D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake i heimen og har fortsatt ikke fått dyppa flua i spanskt farvann.Var i Puerto Rico på fredag været var fint og det blåste ikke for meget.

Problemet var at vi hadde avtalt og møte noen venner der og da vi kom så spratt vi noen flasker med sjampis og vips så gjemte jeg hele fiskinga :shock: .Neste år blir vi i 14 dager i stede for en uke og DA blir det nok noe fisking ser du laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i Spania i sommer så rakk jeg da 3 fisketurer på 10 dager ;)

 

Trikset er å stå opp grytidlig' date=' før det blir lyst. Så kan man fiske til familien står opp.

 

mjoff[/quote']

Problemet var dålig vær og var litt for langt unna fiskeplassene.

Så pen du har blitt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...