Gå til innhold

Gautefall


Sailfish

Anbefalte innlegg

Gjest Henning

Send en PM til Reidar Aasen. Han burde vite noe.

 

Ok, will do :)

 

Men det er bare å komme med forslag videre folkens :D

Spør om han cdc til salgs i samme slengen ;) NYDELIG cdc fra den kanten der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedenfor Gautefall, mot Drangedal og ved leirskolen renner det en liten bekk\elv. Her kan du fiske Canadisk bekkerøye. Veldig fin fisk å se på, men du får sjeldent noen store. Her er det indianerfiske som gjelder. Snike deg fram til bredden, korte kast og riktig presentasjon. Artig fiske synes jeg, men som sagt mye smått. Men, det er fin læring. Er du ute etter stor fisk så finnes det bedre vann.

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedenfor Gautefall, mot Drangedal og ved leirskolen renner det en liten bekk\elv. Her kan du fiske Canadisk bekkerøye. Veldig fin fisk å se på, men du får sjeldent noen store. Her er det indianerfiske som gjelder. Snike deg fram til bredden, korte kast og riktig presentasjon. Artig fiske synes jeg, men som sagt mye smått. Men, det er fin læring. Er du ute etter stor fisk så finnes det bedre vann.

 

bjorni

 

Dette hørtes jo morro ut, med #2 stang og snelle :D Bruker man de samme fluene som til ørret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, samme fluer som for ørret. Kost meg der når det er litt vannføring i bekken. I sivområdene har bekkerøya vært svært bitevillig på CdC Caddiser og lys, nesten hvit beige Rackelhane. Utrolig vakker fisk å se på.

 

bjorni

 

 

 

skal vi ta en tur neste år!? ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar deg gjerne med jeg Lasse17  :D :D. Skal si fra når jeg tar en tur. så kan vi jo planlegge Glomma\Rena tur i samme slengen  :) :).

 

bjorni

 

 

ja det får vi gjøre ;)

Vi får ta noen sjøørret turer men vi venter, så blir vi kjent også :)

 

 

Ingen dum ide, det bør vi få tid til etterhvert, på SØ området har jeg mye å lære ennå  :) :)

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...