Gå til innhold

ny tur til CUBA to ledige stang


macabi

Anbefalte innlegg

Det blir tur til cuba ,forste uke mars,til en ny plass som heter cayo romano,prisen blir mye lavere en vanlige ,fordi det er en ny plass,plus jeg har mine kontakter der nede ,jeg har vært 5 ganger siste årene i forselige plasser,jardines de la reina,cayo largo,salinas ,rio hatiguanico ,rio colon,cayo brujas,cayo santa maria...etc,jeg er spansk,som språket blir ingen problem....høvedsakelige blir tarpon-bonefish-barracuda-permit,omrade ligger narmere til cayo coco som det blir noen dager der øgsa.

det er ledige TO stang,planen er blitt 4 personer,leie bil ,peugeot 307 sw,to natter i habana...etc inkludert reise ,transfer,,,,

prisen blir rundt 24.000 nok  plus -minus mere detalier kontakter meg på tf. 45433450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til orientering kan du også bo på Cayo Coco å fiske vestre del av Cayo Romano. Går en svært skrøpelig bru over til Romano ved en militær provinsgrense.Fine laguner der ute med masse bones og permit.Megasvære tarpon og cudaer i de dypere kanalene mellom innsiden og yttersiden av Romano.

Regner med du skal reise ut litt lenger øst på Romano.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har avtalt med lodge i cuba ,5 dager med guide i cayo ROMANO ,hotel  ligger 30 km fra el cayo,plus 2 dager i cayo coco i en annen hotell,plus tenke meg 2dager fri fiske i område,som sagt,jeg er spansk om min samboer er fra cuba,.som jeg finner meg alltid i de rette ,med  å finner  hemelige plasser,jeg tror det er en stor fordel,når det guidene snaker sin språk en det dårlig engelsk....sin

Mye stor tarpon overalt i cuba trenger være å kommer seg ut i en litten båt....og litt lokal hjelp...takk for tipsen ;)er du ikke lyst å bli med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg har lyst å være med men jeg reiser til Belize om noen dager :-)

Har vært noen dager på Cayo Coco(Sol Melia) og fisket rund i kanalene og ute på C.Romano.

Masse muligheter men lite med flytende farkoster,de fleste er vel i Florida ;D

Har tenkt meg tilbake og håper jeg rekker det før grensene åpnes. Tror neppe det blir det samme etterpå :(

 

Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...