Gå til innhold

er det noe som kjenner til hva Lamiglas


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

på en måte er det ett ukjent merke for folk flest.....har mye mere sans for dette merket enn f.eks. Sage og Loomis, de er på en måte autentiske i og med de var tidelig ute i utviklinga......de leverte veldig tidelig ute med S-glasstenger, allerede på slutten av 70 tallet tror jeg, de andre merkene diltet på en måte etter i lang tid....det kan hende at fabrikken har mye annen carbonproduksjon at de ikke har behov for å markedsføre seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

har som sagt stor sans for de stengene.....ikke hale priser på mange av seriene.....og blanksene var billig i forhold til det jeg forventer av kvalitet.....noe å prøve for den som vil ha et godt monteringsett.....dette skal jeg tygge litt på tror jeg!! det ser ut for at man kan handle direkte også......filosoferte litt over Renatreffen og om det kunne være interesse for montering aktivitet.....og da kunne lamiglas blanks være et godt valg kanskje!

 

bo, jeg vet ikke annet enn at de stengene jeg har forsøkt er overraskende gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har som sagt stor sans for de stengene.....ikke hale priser på mange av seriene.....og blanksene var billig i forhold til det jeg forventer av kvalitet.....noe å prøve for den som vil ha et godt monteringsett.....dette skal jeg tygge litt på tror jeg!! det ser ut for at man kan handle direkte også......filosoferte litt over Renatreffen og om det kunne være interesse for montering aktivitet.....og da kunne lamiglas blanks være et godt valg kanskje!

 

bo, jeg vet ikke annet enn at de stengene jeg har forsøkt er overraskende gode!

 

Kommer du med en liten demo av montering av stenger så har ikke jeg flere argumenter i mot til å ikke dra på renatreffen ihvertfall..

Alltid spennende med ukjent (for meg) utstyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Ett spørsmål Staffan.

Når jeg leser Lamiglass så tenker jeg med en gang på glassfiberstenger, men når jeg ser på stengene så ser det ut til at vi snakker grafitt stenger. Er det korrekt?

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Staffan.

 

Jag har testat Lamiglas senaste utveckling XMG50 Blank. Tillverkade i den vassaste grafit man använder sig utav gör att spöet blir väldigt snabbt och en tunn diameter på klingan. Klingan är otroligt snabb och det är inget för nybörjaren, men det gäller inte dig Staffan ;D

 

Mårten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...