Gå til innhold

Fluer gis bort!


Gjest Sjur

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Tror jeg har noen vester jeg ikke bruker, litt større størrelse enn jeg bruker :D noen interresse for det? de er ikke her så det tar nok litt tid før jeg får henta de.

 

Hei:D

 

Jeg er også intrisert i en vest, synes det er utrolig kult at folk gir bort ting isteden for å kaste d!!

 

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har noen vester jeg ikke bruker, litt større størrelse enn jeg bruker :D noen interresse for det? de er ikke her så det tar nok litt tid før jeg får henta de.

 

Hei:D

 

Jeg er også intrisert i en vest, synes det er utrolig kult at folk gir bort ting isteden for å kaste d!!

 

Petter

Skal se hva jeg kan orden :Dsender en PM da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Mulig jeg har noen "oterfluer" (klassiske mønster med dobbelkrok) som jeg kan gi bort, må få rydda litt først før jeg kan si noe som helst. Men de som eventuelt er interessert, skrik ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ut en gammel flueboks med endel forskjellig i. Her er alt fra tradisjonelle våtfluer og streamere til parachute tørrfluer. Jeg kommer ikke til å bruke disse noe mer så da er det bare å melde seg på om noen ser seg råd for å bruke dem.

 

Jeg tar med dem som som har meldt seg fra inlegget til Lasse17 også om dem ikke har noe i mot det. Trekker vinneren i kveldinga en gang :)

post-2370-13949860034742_thumb.jpg

post-2370-13949860035598_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ut en gammel flueboks med endel forskjellig i. Her er alt fra tradisjonelle våtfluer og streamere til parachute tørrfluer. Jeg kommer ikke til å bruke disse noe mer så da er det bare å melde seg på om noen ser seg råd for å bruke dem.

 

Jeg tar med dem som som har meldt seg fra inlegget til Lasse17 også om dem ikke har noe i mot det. Trekker vinneren i kveldinga en gang :)

 

 

 

ok... bare ta over du.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ut en gammel flueboks med endel forskjellig i. Her er alt fra tradisjonelle våtfluer og streamere til parachute tørrfluer. Jeg kommer ikke til å bruke disse noe mer så da er det bare å melde seg på om noen ser seg råd for å bruke dem.

 

Jeg tar med dem som som har meldt seg fra inlegget til Lasse17 også om dem ikke har noe i mot det. Trekker vinneren i kveldinga en gang :)

 

 

 

ok... bare ta over du.... ;)

 

Var ikke meningnen å ta over, men bare inkludere dem som hadde meldt seg til deg til min trekning også..  ;)  heh.. ble litt dobbelt opp dette ser jeg. Beklager den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke jeg har noen vester av brukende format...

den ene jeg hadde var noe billig tull jeg fikk ved en eller annen anledning, og en annen kjøpte jeg vel selv, men den ble utsatt fo en liten riond lillebror og en fristende saks :-\ jeg er med-large, hvilken størrelse er vesten i? :rolleyes:

L XL noe i den duren, mer informasjon kommer over helgen :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinneren av flueboksen ble akkurat kåret å det ble STORFEMTI. Gratulerer.

 

Send PM så får du boksen i posten. Til dere andre, lykke til neste gang. Lurer på om det ikke kommer en fluesnelle også om ikke så lenge ;) Keep Watching!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...