Gå til innhold

Alternativ til blytråd?


Ronny

Anbefalte innlegg

Hei Ronny!

 

Det er jo noe som heter Tungsten-foil som brukes. Tungsten het tidligere Wolfram uten at noen ga beskjed til meg om navneskiftet. Det heter visst ikke Ceylon heller lengre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ronny!

 

Det er jo noe som heter Tungsten-foil som brukes. Tungsten het tidligere Wolfram uten at noen ga beskjed til meg om navneskiftet. Det heter visst ikke Ceylon heller lengre!

 

Tungsten er Wolfram vice versa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ronny!

 

Det er jo noe som heter Tungsten-foil som brukes. Tungsten het tidligere Wolfram uten at noen ga beskjed til meg om navneskiftet. Det heter visst ikke Ceylon heller lengre!

 

Tungsten er Wolfram vice versa

 

Og Ceylon er Sri Lanka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ronny!

 

Det er jo noe som heter Tungsten-foil som brukes. Tungsten het tidligere Wolfram uten at noen ga beskjed til meg om navneskiftet. Det heter visst ikke Ceylon heller lengre!

 

Ruster ikke Tungsten ved eksponering for saltvann?

 

Ronny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ronny!

 

Det er jo noe som heter Tungsten-foil som brukes. Tungsten het tidligere Wolfram uten at noen ga beskjed til meg om navneskiftet. Det heter visst ikke Ceylon heller lengre!

 

Ruster ikke Tungsten ved eksponering for saltvann?

 

Ronny

 

Det kan jeg aldri tenke meg. Trodde ikke det var noe jern med i bildet her? Tungsten er jo et grunnstoff, men det kan være det som selges er en legering av et eller annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bmathies

har brukt tungsten folie til pattegrisen og div. reke fluer. fungerer helt utmerket. klippes til med vanlig saks i de bredder du selv vil ha.

kjøpte min hos grandes hvis jeg ikke husker helt feil.

 

bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...