Gå til innhold

Sjøørretfiske i Trondheimsfjorden


Lykkja

Anbefalte innlegg

Er det noen som har litt erfaring med fiske i Trondheimsfjorden, helst rett i nærheten av Trondheim? Jeg er ei innlandskrabbe fra indre østlandet (sju-og-tredve mil nordover, litt øst og oppover...) skulle gjerne hatt noen tips om tid og sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo litt på hvilket område av Trondheimsfjorden du tenker på da.. Er det i nærheten av Trondheim By kan du alltids prøve de ulike badeplassene som ligger i umiddelbar nærhet av byen.. Har ikke fiska der selv, men sett at folk har stått der og pælma! Ellers er det mange som prøver seg litt nord for byen, strekningen trondheim-værnes.. Men hvorfor ikke prøve sørover mot orkdal :?: Som du ser, masse muligheter også i Trondheimsfjorden.. Håper du kan komme med noen tilbakemeldinger etter hvert ;)8):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er utflytta Stjørdaling, og har fisket mye sjøørret i Tr.fjorden. Strekningen Lade-Rotvoll er et hett tips, ellers er området rundt Flakk (nesten ut til fergeleiet hvis du kjører fra Tr.heim. Ellers vil jeg anbefale Flatholmene i Malvik. Stjørdal er et kjempealternativ. Områdene utenfor stjørdalselva (utenfor freda område) er ofte et sikkerstikk. På andre siden av "stjørdalsfjorden", nord for stjørdal er det et område som heter Kleivan/Vikanlandet. Tror det er skiltet Vikanlandet. Kjør så langt ut du kommer (til et stort hvitt hus), der er det bra! (avkjørselen er rett etter kvislabakken skole...) Utrolig mange muligheter. Jeg har fått flest og størst på Vikanlandet. laugh.png' alt=':lol:'>

 

Lykke til!!!

 

jk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...