Gå til innhold

Tips om laks fiske V29


AndersE

Anbefalte innlegg

Vi är 3 st ifrån Västerås i Sverige som ska åka till Norge V29 för laxfiske. Har inte bestämt oss för Tröndelag eller Nordland/Troms.

Jag har mestaldels fiskat i Stjördals Elven under dom senaste 4 åren.

Kom gärna med tips på bra platser där man har en chans till en god vistelse  :)

Spelar ingen roll om det är privata eller statilga vald. Om det är privata lämna gärna en länk till valdet så man kan kontakta dom.

 

MVH

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her (tur med jobben) de siste 2 årene

 

http://www.aunan.no/bin_proj/tp.entry

 

Dette er ikke det billigste stedet å fiske, men valdene er fenomenalt bra, atmosfæren fantastisk og maten dem serverer er helt utrolig.

 

Selv om eieren/driveren er en gammel Liverpool-spiller (Vegard Heggem) er folkene der særdeles trivelige. Til og med Vegard  ;D ;D

 

Vi er 4 stykk på min arbeidsplass. Alle tok fisk (den minste veide ca. 7 og den største 12,5). Vi var der andre uka i juni... Skal sies at 2 av mine kollegaer omtrent aldri har rørt ei fiskestang. Enda ble de guidet til hver sin fisk på henholdvis 8 og 9,5 kg.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her (tur med jobben) de siste 2 årene

 

http://www.aunan.no/bin_proj/tp.entry

 

Dette er ikke det billigste stedet å fiske, men valdene er fenomenalt bra, atmosfæren fantastisk og maten dem serverer er helt utrolig.

 

Selv om eieren/driveren er en gammel Liverpool-spiller (Vegard Heggem) er folkene der særdeles trivelige. Til og med Vegard  ;D ;D

 

Vi er 4 stykk på min arbeidsplass. Alle tok fisk (den minste veide ca. 7 og den største 12,5). Vi var der andre uka i juni... Skal sies at 2 av mine kollegaer omtrent aldri har rørt ei fiskestang. Enda ble de guidet til hver sin fisk på henholdvis 8 og 9,5 kg.

 

 

 

 

 

Tackar  :)

Men det ligger lite över våran budget vi har  :-[

 

Kom gärna med mera förslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Laksefiske i Gaula "Haltdalen" Ledigt uke 30, 32, 35

2 vald. Ett vid Gildseth och ett vid langhölen strax nedanför Eggafossen.

Båda sträckorna fiskar på alla vattenstånd.

www.fluglax.com eller ring Harry på 0761190374 eller +46761190374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...