Gå til innhold

Eidselva


pistus

Anbefalte innlegg

Hei folkens,noen som veit hvor man kan forhåndsbestille kort i elva,langt å dra for å finne ut at alt er opptatt)Mvh Pistus

 

Det er nok mulig, du finner mail adressen til G-SPORT Eid på eidselva. no og telefon nr, vist du ringer så spør etter Øystein Simonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere fisket i Eidselva ved fler anledninger når vi har vært hos svigers om sommeren. Nydelig elv!  :)

 

Nå sjekket jeg akkurat eidselva.no, der sto det: "Som varsla tidlegare, har styret i Eid Elveeigarlag vedteke å innføre forbod mot bruk av sluk under fiske i Eidselva frå 1. august 2008."

 

Gjelder dette alt fiske i hele Eidselva, hele tiden?

Det er ganske freskt, er det noen annen lakseelv i Norge som har en tilsvarende generell regel?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

hmmmm. Eidselva, nede på brekket på nyttingnes hadde jeg kort, fikk være der alene, det var lite vann og ingen gadd å fiske.....en sparsomling vårflueaktivitet fikk sjøørreten igang, den begynte å vake på svømmepupper! det var den kvelden jeg oppdaget at sjøørret er ørret og at det uventede kan skje.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

denne episoden jeg hadde er 20 år eller noe....har ikke vært der siden....forstår at jeg ikke har fått glipp av noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere fisket i Eidselva ved fler anledninger når vi har vært hos svigers om sommeren. Nydelig elv!  :)

 

Nå sjekket jeg akkurat eidselva.no, der sto det: "Som varsla tidlegare, har styret i Eid Elveeigarlag vedteke å innføre forbod mot bruk av sluk under fiske i Eidselva frå 1. august 2008."

 

Gjelder dette alt fiske i hele Eidselva, hele tiden?

Det er ganske freskt, er det noen annen lakseelv i Norge som har en tilsvarende generell regel?

 

Gaula har "lett fiske" i hele august. Det vil si flue, eventuellt med dupp og mark uten søkke.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...