Gå til innhold

God helg!


Lars Mathisen

Anbefalte innlegg

Jeg skal tilbringe helgen med min nyfødte sønn på sykehuset! :D :D :D :D

En ny fluefisker er født.... ;)

 

Gratulerer! Fint å ha noen til å bære sekken når beina blir skrantne. Nå får du god tid til å pusse sneller og stelle med fotoalbum. Når du kommer i gang igjen om 7-8 år så vil nok litt av kastemotorikken fremdeles være inntakt!

 

;D ;D

bjorni

 

hehe... herlig skremmselspropaganda du... :) Det blir nok å ha han i bæremeis på tur..blir mest spey kasing for å ungå stygge hendelser i fremslengen.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, Kim! Det er stort å bli far, ja  :)

Jeg ler og tenker tilbake når jeg fikk ei lita tulle. Dattera mi er 5 år nå, men jeg husker jeg drev og fabulerte til Hege (samboer) etter som jenta vokste:

- "Nå er hun tung som en skikkelig drømmeørret!" Så etter hvert som hun ble større:

- "Nå er hun tung som en fin Mjøsørret", og til slutt

- "nå er hun like tung som de største ørretene de tar i Mjøsa hvert år!" og

- "Nå er hun stor som rekorden ever i Mjøsa" og... ja, litt sånn fiskerelatert kan du si  ;D 

 

Hun ble født endel for tidlig, så jeg hadde rikelig anledning til å sammenligne med elveørreter også i starten  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å ta de med på tur fra de er små, gjerne i bæremeis. Vet ikke om det er tilfeldig. Men han som var mest med på tur som liten, er den som er mest ivrig etter å ut på tur nå.

 

Lær deg å nyte tiden sammen med de små. Tiden går fort!

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å ta de med på tur fra de er små, gjerne i bæremeis. Vet ikke om det er tilfeldig. Men han som var mest med på tur som liten, er den som er mest ivrig etter å ut på tur nå.

 

Lær deg å nyte tiden sammen med de små. Tiden går fort!

 

bjorni

 

Skal ta med meg disse ordene Bjorni, helt klart at det ligger noe i det! Detta blir en Monsen med fluestang og kultiverings-vett! ;)

 

Andre; Nå må du snart dra frem de største gjeddene i øyer'n for å ha noe norskt å sammenligne med :D Spørs om samboern blir så glad når dattera blir sammenligna med gjedde.... :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...