Gå til innhold

For tidlig?


Jøran

Anbefalte innlegg

Reiser garantert til vannet mitt imorgen, for å lure ørreten med myggpuppene mine. Hvis jeg finner på en god unnskyldning, reiser jeg idag :twisted: Hvis det er interesse for det, kan jeg godt komme med en liten fiskerapport fra en øy i Ryfylke før helgen. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppe på vannet torsdag og fredag, men ikke et vak.. Prøvde oss på sjøørreten også på fredag. Etter et par timer oppdaget vi en sel i tillegg til at vi så morild i vannet, så da ga vi opp :? Så.. nå er min uflaks-kvote allerede småfull og dermed bør dette tegne for en kjempesommer laugh.png' alt=':lol:'> God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Skjelbreivatnet eller tjørni på Sviland igår. Så ikke noe myggklekkinger, men fikk 4 blanke ørreter, den største på 360g (March Brown). Min fiskekamerat fikk 9 stk på haspel :roll: . Smakte godt med ovnsgrillet ørret og hvitløksbrød igår kveld, det gjorde det laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg fikk fem i påsken. Da vaket fisken heftig kan man si. Morsomt. 360 gr er ikke ille, men jeg mistenker at det kan gå større fisk i vannet. Ikke MYE større, men vet det ble tatt flere på halvkilogen og ett par kilos ifjor.

Trengs uansett å fiskes MYE mer i dette vannet.

Bra det er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...