Gå til innhold

Skryt til Fluefiskesiden.no


Anbefalte innlegg

Desidert beste siden norden.

Er nesten daglig innom siden, og har plukket opp mange tips.

 

Hadde forøvrig stort utbytte av kastekurset på Bjørkelangen.

Fikk plukket av noen selvlærte elementære feil i kastinga.

" Nu går alt så mye bedre".

 

Stor takk til Rune og Flemming.

 

ÅB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Må vel legge inn litt skryt jeg også :D

 

Men det er like mye for hovedsiden til fluefiskesiden.no som for forumet. Mye god informasjon på websidene, både om fiske, fluebinding, entomologi m.m...........

 

Og ikke bare er det et av de beste ørretforumene, men et av de beste forumene når det gjelder alt innen ferskvannsfiske (samtidig som det finnes masse interessant også for fluefiske i saltvann og for den saks skyld laksefiske :) ).

 

Jeg er vel en av de som er "avhengig" av å holde meg litt oppdatert på web når det gjelder fluefiske og fluebinding (uansett hva det måtte være laugh.png' alt=':lol:'> ). Jeg bruker i all hovedsak to forum og Fluefiskesiden er en av dem :D

 

Og noe av det jeg liker best med bla. Fluefiskesiden.no er at her ligger selve fisket og naturopplevelsene i høysetet og i ikke nødvendigvis utstyret som brukes for å ta fisken eller oppnå tilfredsstillelse ved fisket 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Det som eg synest er så himmla bra med denne siden er at det er veldig masse å lære her for oss som ikkje er heilt i eliten.Pluss at det er saklige svar å få på det ein lurer på både fra administratorer og brukere 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...