Gå til innhold

Scott S3 9" #4.


TommySJ

Anbefalte innlegg

Jeg var å prøvde denne stanga i klasse 5 i går. Fantastisk stang! Rask men virker likevel følsom. Jeg er ikke spesiellt dreven, men har aldri kastet så langt med ei femmer stang som jeg gjorde med s3. Skyter veldig godt ut snøret.

Vurderer denne selv, men lurer også på G-serien som også var utrolig behagelig. Helt annerledes med myk, rolig aksjon, burde egentlig hatt begge til hvert sitt bruk:)

 

Mer levelig pris på disse stengene i år.

 

mvh Rune B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste tiden har jeg sammen med en kompis prøvekastet det meste av tilgjengelige stenger i #4.

 

Av Scott sine stenger er S3 som du sikkert vet den kjappeste stangen i sortimentet. De har også en E2 som er rask, men etter min oppfatning er denne for stiv i #4 (stangen kommer nok bedre til sin rett fra #5, 6 og oppover). Scott G 844/5 er blandt de stengene som faller best i smak for min del.

 

Streamdance har ikke vært tilgjengelig, så denne står uprøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vurderer scott S3 bør du prøve den nye E serien til scott. Har så vidt prøvd begge to i 9 fot #4, og personlig likte jeg E serien best. For meg virket den litt mer tilgivende med dårlig kasteteknikk. Men knallstenger begge to.

 

Jarle og Bjørnar skal ha begge to inne, samt tidligere nevnte G serie og park å prøvekaste i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

jeg har 2 stk S3 er,en 8,5 f 3# og en 9,6 7#, JEG synest at disse stengene er de beste stengene jeg har prøvd .

 

3# stanga er den perfekte ørretstanga ,rask flott og følsom .

 

stengene er raske samtidig som de har en veldigt følsom toppdel som gjør det lett å presentere flua der det gjelder, samtidigt som stanga er rak nok til og takle vind og lange kast.

 

7# er en fantastisk god sø stang. =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...