Gå til innhold

vision xla anti reverse -vs- guideline quadra


dilla

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 stk XLA Antireverse. Kun fiklet med Quadra.

 

Den minste til snøreklasse rundt 5 hadde litt tull med bremsen. Måtte demontere den og rett og slett fjerne en liten skive for at bremsen skulle slippe helt.

Etter det har den vært god.

Jeg liker snellen mine godt MEN, det er et proble med denne typen sneller.

Av og til vil man gjerne at bremsen skal være av, kanskje man vil bremse litt med hånden eller når fortommen er innenfor stangringene. Det går dårlig på disse, da får man ikke sveivet inn. . .

Har ikke tenkt så mye på dette på klasse 8 stanga/snella, men på den mindre er ikke dette noe moro.

 

Har kjøpt meg en ny stang i #4 og der skal jeg ha meg en Quadra  :)

 

 

Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har quadra og er strålende fornøyd. Til sjøen, meget god brems-flott design. Kjekk vakum system på spolebytte og fin vekt. Jeg tror hvertfall ikke du blir skuffa av quadra.

Dessverre har jeg kun brukt xla på en tur og kan ikke videre si bra vs dårlig. Men jeg fikk godt inntrykk og har venner som liker den meget godt.

 

Smaken er som baken ja, men quadraen skuffer deg ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke står om pris ville jeg valgt Quadra glatt!

Har XLA (ikke A-reverse) som har fulgt meg noen år nå.

På ingen måte noen dårlig snelle...

Men:

*Spolebytte er mye kjappere og enklere på Quadra'n.

*Design er bedre (har opplevd kiling av backing mellom spolekant og gavl på XLA (har hørt om flere..).

*Guidelines upåklagelige service

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen. takk for mange flotte innspill :)

det lente seg veldig mot quadra, men kom over en lamson velocity 3 idag, som det var halv pris på.

med andre ord så lå den på samme prisklasse som de andre snellene. kort og godt endte jeg opp med og kjøpe velocityen.

har allerede en i strs 1.5, og den er helt rå ;D gleder meg drøyt mye til og få 3`ern i bruk og ;D

 

noen fler som mener valget mitt var greit her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen. takk for mange flotte innspill :)

det lente seg veldig mot quadra, men kom over en lamson velocity 3 idag, som det var halv pris på.

med andre ord så lå den på samme prisklasse som de andre snellene. kort og godt endte jeg opp med og kjøpe velocityen.

har allerede en i strs 1.5, og den er helt rå ;D gleder meg drøyt mye til og få 3`ern i bruk og ;D

 

noen fler som mener valget mitt var greit her?

 

Var det på en nettbutikk du fant Lamsonen ? Kikker på de samme snellene selv

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen. takk for mange flotte innspill :)

det lente seg veldig mot quadra, men kom over en lamson velocity 3 idag, som det var halv pris på.

med andre ord så lå den på samme prisklasse som de andre snellene. kort og godt endte jeg opp med og kjøpe velocityen.

har allerede en i strs 1.5, og den er helt rå ;D gleder meg drøyt mye til og få 3`ern i bruk og ;D

 

noen fler som mener valget mitt var greit her?

 

Var det på en nettbutikk du fant Lamsonen ? Kikker på de samme snellene selv

 

 

 

Ring Intersport bugstadveien.. Dem har Alle lamson sneller på 50%..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen. takk for mange flotte innspill :)

det lente seg veldig mot quadra, men kom over en lamson velocity 3 idag, som det var halv pris på.

med andre ord så lå den på samme prisklasse som de andre snellene. kort og godt endte jeg opp med og kjøpe velocityen.

har allerede en i strs 1.5, og den er helt rå ;D gleder meg drøyt mye til og få 3`ern i bruk og ;D

 

noen fler som mener valget mitt var greit her?

 

Var det på en nettbutikk du fant Lamsonen ? Kikker på de samme snellene selv

 

 

 

Ring Intersport bugstadveien.. Dem har Alle lamson sneller på 50%..

 

Takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var på intersport jeg kjøpte snella ;)

 

hvis du finner en velocity der i strs 3 så er du heldig. ifølge fyren som ekspederte meg så var det den siste jeg tok.

de andre snellene fant jeg på nettbutikk ja. rettere sagt skittfiske.no.

 

er veldig fornøyd med at jeg fant velocityen. den blir tatt godt vare på hos meg.hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...