Gå til innhold

Billig fluefiskeutsyr i new york


Øyvind.E

Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Noen her som vet om noen butikker i new york som er veldig rimelige på fluefiskeuts? El som har vært der?

Urban angler er i New York. Men det er nok ikke rimelig.

Ellers ville jeg sjekket aom det er Cabelas i nærheten. Der er det veldig gode priser.

Har sjekka. De plalegger en Megastore i New Jersey nært Manhattan.

Greit og vite !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei! Blåser liv i denne gamle tråden igjen  :)  Jeg reiser til New York på onsdag, og tenkte å ta en liten tur innom butikkene nevnt ovenfor.. Forsøkte å søke opp Cabelas i New York på Google, men nærmeste butikk lå en ganske lang kjøretur unna. Er det noen som har noen erfaringer med butikker i New York? Er det noe som er spesielt lønnsomt kontra kjøp i Norge?

Tenkte i første omgang at jeg skulle se på en ny fluesnelle, men har ikke fått sjekket noe særlig enda.. Ser imidlertidig at det er ganske gode priser på vadere over dammen, og da mine gamle vadere begynte å lekke mot slutten av fjorårssesongen, er det kanskje på tide med en nyanskaffelse.. Så blandt annet at Simms G3 Guide Stockingfoot lå på $429/ca 2400 NOK, kontra 3995 hos nordisk :-) Det er vel ikke så verst pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

var innom Urban angler for noen år siden. Veldig hyggelig og serviceinnstillt betjening i butikken.

Men, prøvde å få dem til å bestille noen varer i forkant så jeg var sikker på å få det jeg ville ha, det var ikke så lett...

Butikken ligger ikke i gateplan, men i 2 etage tror jeg det var, og er ikke stor....selv om husene rundt er det ;D

Happy shopping!

BC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...