Gå til innhold

Guideline Reaction.


Gjest fredrik hoffmann

Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Ja, jeg prøvde denne også på messa i dag.

God stang, minnet meg mye om min Scott S4.  Og det er en god attest.

Tydelig at trenden dreier mot dypere responsive stenger. Det er det beste kompromisset mellom fiske og kasteegenskaper.

Her også en klassisk toppaksjonsstang, og det er helt ut !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Jeg er også veldig glad i Scott S4 . . . Prøvde ei Reaction-stang (husker ikke snøreklasse), men ville så avgjort ikke byttet den mot S4'en min  :)

S4'ern er meeeget vellykket. Har 9 fot femmer, og med den jeg kan bare kaste og kaste og kaste.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig glad i Scott S4 . . . Prøvde ei Reaction-stang (husker ikke snøreklasse), men ville så avgjort ikke byttet den mot S4'en min  :)

S4'ern er meeeget vellykket. Har 9 fot femmer, og med den jeg kan bare kaste og kaste og kaste.....

Er det frekt å foreslå en stang hvor du kan bare fiske og fiske og fiske...?  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Jeg er også veldig glad i Scott S4 . . . Prøvde ei Reaction-stang (husker ikke snøreklasse), men ville så avgjort ikke byttet den mot S4'en min  :)

S4'ern er meeeget vellykket. Har 9 fot femmer, og med den jeg kan bare kaste og kaste og kaste.....

Er det frekt å foreslå en stang hvor du kan bare fiske og fiske og fiske...?  ;)

Din frekkas !

Jeg har først og fremst fiskestenger i mitt arsenal. Sage Vps light #4. Scott G #3 og #5

Det er disse som oftest blir med på fisketur.

I større vassdrag og belly, da blir det med S4 #5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde 2 Fario stenger. Flotte stenger men det nappet ikke pungen da jeg prøvde de.

Ble mange fine kataloger på messen. Ser nå at Reaction stengene er priset kr. 500,- høyere enn eks. S 4 og G 2.  :o :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Prøvde 2 Fario stenger. Flotte stenger men det nappet ikke pungen da jeg prøvde de.

Ble mange fine kataloger på messen. Ser nå at Reaction stengene er priset kr. 500,- høyere enn eks. S 4 og G 2.  :o :-\

Farioene passet meg veldig godt. Dette er ikke først og fremst kastestenger. De brillierer ikke på plena.

Ellers sitter det langt inne å kjøpe en Reaction til kr 6000.- ja.  US made eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Ble mange fine kataloger på messen. Ser nå at Reaction stengene er priset kr. 500,- høyere enn eks. S 4 og G 2.  :o :-\

OK, men det er ettusenetthundre (!) kroner  NED til Sage Z-axis og ZXL !!

Og ettusenogfemti kroner NED til Winston BIIt.....

Dersom du ønsker "10-foter" klasse 6 må du spare opp kr 1600.- for å oppgradere fra Sage 99-seien til Guideline...

Uansett, det er langt igjen til Hardy sin parodiske prising.

Her gjelder det å shoppe rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Morro at noen som mener det stort sett er bare TULL å kjøpe en US stang fremfor Asia stenger, har startet å brodusere stenger i USA!!!! I tillegg reklamerer for det!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

En aldrig så liten selvmotsi :-X

Markedsføringens veier er uransakelige. Det har vi sett både her og der !

Men produktene de har fått frem er bra, det må jeg si, jeg som helst kjøper US stenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Prøvde noen reaction-stenger på forsommeren. Flotte stenger, det er det liten tvil om.

Personlig likte jeg Fario-modellene bedre. Synes ikke det skillet mye på kastelengda heller.

Synes fario presenterte bedre, var lettere å korrigere underveis i kastet og satte spikeren når ørreten tok fjærmyggpuppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde noen reaction-stenger på forsommeren. Flotte stenger, det er det liten tvil om.

Personlig likte jeg Fario-modellene bedre. Synes ikke det skillet mye på kastelengda heller.

Synes fario presenterte bedre, var lettere å korrigere underveis i kastet og satte spikeren når ørreten tok fjærmyggpuppa.

okei...  :) takker, skal ta å prøve fario æ... men tenkte mer til sjøørret og lett laksefiske...  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde noen reaction-stenger på forsommeren. Flotte stenger, det er det liten tvil om.

Personlig likte jeg Fario-modellene bedre. Synes ikke det skillet mye på kastelengda heller.

Synes fario presenterte bedre, var lettere å korrigere underveis i kastet og satte spikeren når ørreten tok fjærmyggpuppa.

okei...  :) takker, skal ta å prøve fario æ... men tenkte mer til sjøørret og lett laksefiske...  :)

Der tror jeg Reaction vil være fin, men for mitt vedkommende nøyer jeg meg med LPXe RS 9' #7 til dette formålet.

Nå blåser det jo ofte noe jævli langs kysten her samt at Repparfjordelva mange plasser er relativt stri.

Da er det greit å kunne dra på litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde noen reaction-stenger på forsommeren. Flotte stenger, det er det liten tvil om.

Personlig likte jeg Fario-modellene bedre. Synes ikke det skillet mye på kastelengda heller.

Synes fario presenterte bedre, var lettere å korrigere underveis i kastet og satte spikeren når ørreten tok fjærmyggpuppa.

okei...  :) takker, skal ta å prøve fario æ... men tenkte mer til sjøørret og lett laksefiske...  :)

Der tror jeg Reaction vil være fin, men for mitt vedkommende nøyer jeg meg med LPXe RS 9' #7 til dette formålet.

Nå blåser det jo ofte noe jævli langs kysten her samt at Repparfjordelva mange plasser er relativt stri.

Da er det greit å kunne dra på litt...

jepp :)

trur det blir reaction eller lpxrs i #6 disse får man jo kjøpt rimelig no for tiden..  :)

takker for svar..  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...