Gå til innhold

Hardy Demon 9" #5


Anbefalte innlegg

Kjøpte denne i fjor, og må si meg veldig fornøyd. Det er en kastemaskin. Var på vidda og opplevde relativt krafting vind enkelte dager. Var urolig for at jeg ikke hadde tatt med meg en #6, men Demon'en sveipet lina gjennom vinden uten problemer! Jeg vil si at det er en flott stang dersom man fisker der værforhold, da spesielt vind, er uforutsigbart. Funker også bra til speykasting, men det er (var i alle fall for meg) en relativt stor forskjell fra litt mykere stenger. Nå er jeg ingen kastegud, så regner med du fikser det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hatt den i 2 år nå, og stanga anvefales!

Kompisene har prøvd den, og de legger ikke noe i mellom hvis de har noe negativt å si (det er gutter som kan dette bedre enn meg). De har kalt det ei kanonstang.

Jeg bruker nesten utelukkende Demonen til alt mitt fiske, Den andre godstanga er blitt reservestang etter at Hardyen kom i hus. Kjempegod stang, løp og kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min hos Sakshaug sport i Stjørdal. Fikk prøvekaste og sammenligne med andre stenger så mye jeg ville, og de var svært behjelpelige med testing av hvilket snøre som passet stanga. Attpåtil fikk jeg bra avslag. Bra service!

Lykke til med stangkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisker ikke så mye i rennende vann, så det skal nok gå greit. Men bør jo være et snøre som passer lange overamskast. Blir sikkert å ende opp med et carron jetstream eller et royal wulff snøre :-)

Hardy snørene er vel SA som produserer hvis jeg ikke husker helt feil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...