Gå til innhold

tarpon fiske i cuba


macabi

Anbefalte innlegg

Da er vi tilbake til en fantastik tur til Cayo Coco CUBA før en tur !!vi hadde ,16 dager med alt inkludert i hotelen....(pils og rom også )

12 fiske dager i flatsen med guides eller på egen regi i stranda i hotelen....1 minun fra hotel rom (permit.....23 lb)

bonis 3-4-6 lb......i store mengder...(jeg fisker ikke etter,, men kunne krokke så mange jeg ville på en dag,og det er ikke tull...)

Men TARPON det er en annen ting....store girls i flatsen på en meters dyp i kristal klart vann.... tarpon fra 30 kg til.....60kg ....70 kg

,vi mistet en del,jumpet en del og fikk en del ...10 stk totalt.(ikke lofte tarpon i båtene...lage bilder forsiktig i vanna..for ikke skade tarpon i ryggen ok?)

vi fisket første uke i may ,men neste år prøver vi i juni-july,mindre vind...og mere regn,som helper for å få fart på tarpon...

mvh

tarpon feber

post-3097-13949878393576_thumb.jpg

post-3097-13949878394162_thumb.jpg

post-3097-13949878394624_thumb.jpg

post-3097-13949878395101_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pris før hva ......fiske,??hotelen??flyturen??

vi vær 5 stikker som reiste sammen ,jeg er spansk og halv cubansk....

vi fikk billige før å fiske i beste tid ....jeg tror folk betalte i jardines 6000usd før en uke .....eller 3000euro i santa maria....

vi betalte 1550usd før fiske 5 dager med flats båter og guide, henting fra hotelen...mat i båtene...

og vi klarte å fiske 5 dager til ,før enda billigere en det...

jeg vil IKKE at noen kan føler at dette er reklame......

jeg representere ingen selskap,eller touroperator,.....

jeg vært på tur med 5 fiske kompis i cuba.

mvh

tarpo loco

post-3097-13949878466264_thumb.jpg

post-3097-13949878466744_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU er velde  velkomen Roy

vinter er rolig men fra april til september er nok å gjøre.som sagt guidene er ikke helt proffe...men båtene og plassene er helt rå.

si fra om du har tid en gang de hadde vært velde morro fiske med deg i cuba.

mvh

javier lopez

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er litt for sent ..til tarpon i sjøen....men elvene  er det bra det...

rio zaza i november eller rio hatiguanico er bra i vinter måner.

eller har du bonefish om det ikke blåser mye...og det kan spises velde godt....

lykke til

jeg venter på job i cuba ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...takk for kjapt svar...

Ikke så nøye at tarpon er litt utelukket,kan nøye meg med bonef på en stille dag:) Eller 2..

Men har et lite spørsmål,siden madammen oxo vil fiske litt, men der går det mest i haspel..hvordan er mulighetene for det der nede?

Skal sjekke hvor vi skal reise,og se om ikke man kan få seg en guidet tur på flatsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med spinning det er mange andre muligheter........

si fra om du trenger noe

det er mange guider som liker det å fiske halv døgn med  flue etter bonis og reise midt på dagen til koralrev og fisker 100 meters dyp til tuna,dorado,sneipper,pargos,store barracuda

men da trenger du kraftige greier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...