Gå til innhold

Opphørssalg på marits fluefiske


Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

Dette tror jeg bare er starten på et skred opphørssalg vi kommer til å se i kommende tid innen sportsbransjen......totalt overetablering .....veldig synd dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg bare er starten på et skred opphørssalg vi kommer til å se i kommende tid innen sportsbransjen......totalt overetablering .....veldig synd dette!

Ser det er mye Loop produkter her. Et første resultat av Loop setter i gang med eget direktesalg? Ser ikke helt bort fra dette. Tror desverre du har rett Staffan. Blir vel etterhvert bare noen matbutikker , noen kles og skoforretninger og en bensinstasjon  tilbake på bygda.

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er to-hånds fluesnelle?

Snelle med sveiva på feil side (høyre). Man må bytte hånd fra man kaster/gjør tilslag, til man skal sveive inn. Altså 2-hånds snelle  ;D

Har bestandig ment at tohåndssnelle har vært snelle som passer til en tohåndsstang. Men forskjellige meninger er lov. Vet ikke hva som er riktig.

Magne Fjellstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Hva er to-hånds fluesnelle?

Snelle med sveiva på feil side (høyre). Man må bytte hånd fra man kaster/gjør tilslag, til man skal sveive inn. Altså 2-hånds snelle  ;D

Har bestandig ment at tohåndssnelle har vært snelle som passer til en tohåndsstang. Men forskjellige meninger er lov. Vet ikke hva som er riktig.

Magne Fjellstad

her var det nok litt kverulering på lite nøyaktig ordbruk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett svært lite til denne butikken tidligere.. Dårlig markedsføring kanskje?

Se her inne f.eks.. Hvorfor i pokker er det bare nikolaj (flue.no) som benytter seg av annonsørforumet? Tipper han drar i land en og annen handel via den tjenesten.

Markedsføring er nesten alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er to-hånds fluesnelle?

Snelle med sveiva på feil side (høyre). Man må bytte hånd fra man kaster/gjør tilslag, til man skal sveive inn. Altså 2-hånds snelle  ;D

Har bestandig ment at tohåndssnelle har vært snelle som passer til en tohåndsstang. Men forskjellige meninger er lov. Vet ikke hva som er riktig.

Magne Fjellstad

her var det nok litt kverulering på lite nøyaktig ordbruk!!

Eller forsøk på fleip. En dårlig en sådan, som sikkert også kan oppfattes som kverulering  ;);D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett svært lite til denne butikken tidligere.. Dårlig markedsføring kanskje?

Se her inne f.eks.. Hvorfor i pokker er det bare nikolaj (flue.no) som benytter seg av annonsørforumet? Tipper han drar i land en og annen handel via den tjenesten.

Markedsføring er nesten alt!

Jeg har det best med vanntette skodder mellem hobby og bedrift ;)

Kanskje jeg er idiot - so be it! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...