Gå til innhold

Hvem har tenkt seg på bardutreffen egentlig??


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

Sen pm til meg om hven som med sikkerhet har tenkt seg oppover.....vi må vite dette snarest for å i det heletatt se om det er mulig økonomisk.....Thomas eller jeg tenker ikke å måtte betale gildet.

kom igjen, send PM

IKKE DISKUTER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

forbausende lite i forhold til tommel opp......det gjør ikke meg personlig noe, synes det dog er merkelig............ser derfor mulighet til å ta meg sjøl på tur til steder jeg hels vil...til hemliga stellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel ikke helt bort ifra at mange som i utgangspunktet hadde lyst til å møte opp har mistet den lysta etter det ble klart at dette treffet ikke virker å være særlig velkomment i bygda ?

Jeg ville ihvertfall trukket meg fra dette om jeg var blant de som hadde vurdert å ta turen . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel ikke helt bort ifra at mange som i utgangspunktet hadde lyst til å møte opp har mistet den lysta etter det ble klart at dette treffet ikke virker å være særlig velkomment i bygda ?

Jeg ville ihvertfall trukket meg fra dette om jeg var blant de som hadde vurdert å ta turen . . .

Bare så det er klart, det er ikke bygda "les Bardu" som ikke ønsker treffet velkommen.

Det er enkeltindivider som har ytret velbegrunnede bekymringer, meg selv inkludert. Dette har vært diskutert opp og ned i mente, og vel så det. Les også årsmøtereferatet til BV. BV stiller seg ikke for eller imot treffet, BV kan stille opp for å informere, holde et foredrag/info greie hvis BV får invitasjon til dette fra arrangør, Staffan står som primus motor for dette. BV har enda ikke fått en henvendelse om dette.

Treffet er en realitet, det som er viktig nå er å få en oversikt over hvem som kommer, så man faktisk får dekning på leiekostnadene.

Ikke gjør dette til en sak enda engang, Staffan skrev som trådstarter "IKKE DISKUTER".

Personlig så begynner jeg å bli lei av å måtte drive konstant brannslukking.

Man må faktisk venne seg til tanken på at det er noen som har sine bekymringer, og har ytret disse.

Disse noen, meg selv inkludert har faktisk engasjert oss i dette vassdraget, og kjenner vassdraget på godt og vondt.

Så igjen, på Guds nåde.

Hvem kommer?

Send Staffan en PM som han har bedt om så man kan få en oversikt over deltagerne.

Jeg har ingen planer om å sitter igjen med regninga for dette gildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

kan nevne at det er 2 sikre ig to usikkre, jeg vil dog være der, i bardu for å kunne ta imot en nedlender som kanselerte annen tur for å være på treffen......selvom jeg synes det var leit det som skjedde......folk har gledet seg.....lar avgjørelsen komme til fredagen om det er grunnlag eller ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Nei jeg synes vel ikke de egentlig, for å kunne være på det tiltenkte området og disponere huset koster i min erindring ca. 4000.- for denne uka......det at dette stedet er så velegnet er at det er kun en 15 minutters spasertur til butikk.......+ at andre nødvendige fasiliteter også er tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

vi er bare 5 stykker med meg.......da er vi så få at vi kan ha full fleksibilitet vi som kommer......og reise rundt til de gode hotspotsa som vi vil eller føreforholdene......dersom jeg utbroderer dette og mulighetene vi har så blir det vel rabalder igjen, men de som har tenkt seg og ville være med på denne "tour innlandet" får si meg til, men vi kommer til å oppleve noe av det beste.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, det blir treff og jeg skal ikke avbestille lokalet?

Må vite dette sikkert så fort som mulig.

Hvilke dato fra til var treffet på igjen.

Internettet (intetnett) mitt suger akkurat nå, så jeg orker ikke og surfe rundt i tråden for å finn dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

det blir ikke noe treff på den måten som vi planla.......det kommer noen få de som kommer til å villcampe sammen med meg, er det bra føre så blir vi i Bardu, dersom det er noe som forteller at det ikke er bra der så er det til å flykte f.eks. noen hemmlige vann eller elver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...