Gå til innhold

Fiske på Son


Anastasios .P

Anbefalte innlegg

  Jo jeg har hørt om Jeløya he he. Skikkelig SØ eldorado. Jeg tror at jeg tar en tur ditt i natt. Har fisket på i inne Oslofjørd i går natta men det var helt død. Ikke tegn av SØ engang. Ikke vaking, ikke interesant til å jakte og det var masse sild også men de ble ikke jeget. Sommer sesongen for SØ fiske er utrolig vanskelig >:( Jeg gleder meg til høsten ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Jeg tror at generelt overalt er ganskje dårlig nå. Men det er en sjanse når det begynner å lysne opp ca klokka 2:30 og til klokka 5-6. Men fisken er j....g selektiv på tiden. Det fines i hvertfall gode steder i Son med veldig kraftig strøm p.g.a elva så kanskje det blir bedre der. Vi får se  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Mange gode plasser rundt i Sonsområdet,Kjøvangen har kort vei til dypere vann-samt gode strømforhold. Litt nordenfor Kjøvangen finner du Krokstrand,legendarisk strekk med konstant strøm ;) samt Jeløya da...les egen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Sø hvile, brun er tingen nå!!  ;)

Brun er kjedelig!

Som regel ikke så stor, og som du sier brun og stygg ;D

Blank, feit, stor og herlig sommer sjøørret er det lite som slår ;)

Selv om jeg stikker nordover på sjørøye fiske nå, så blir det nok mye sjøørret fiske også!

Gamle trakter er alltid koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til Son i Østfold, men har fisket en del i Son i Akershus og som flere sier så finnes det ikke sjøørret der i det hele tatt  ;D Dessuten er jeg enig i at dere kan holde dere unna sjøørreten nå midt i brunørret sessongen, selv om dette ikke er noe problem i forhold til Son som ikke har sjøørret da ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...