Gå til innhold

Diamondback Classic Western 8'6" #4


Sigve

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk fått fisket litt med denne. Kom over en blank på e-bay og resten er historie.

Litt beskrivelse av deler, farger og lakk.

Snellefestet er fra Bellinger med "black ash" treinnlegg. Surringer i antique gold med gull kantsurring. Gikk for Rec guider denne gang og en helt standard stripping guide. Det er faktisk første gang jeg har surret krokholder på en stang. Blir forsåvit aldri brukt men.....

Av lakk brukte jeg Scala Perfect og avsluttet med Ravilakk. Grunnen for dette er at Perfectlakken tørker fortere enn Ravilakk. Jeg avslutter med ravilakk fordi den er blankere enn Scala Perfect. Totalt skal det være rundt 15 strøk.

Har ennå ikke fått dreisen på å skrive på stengene jeg monterer. Jeg øver til stadighet men får ikke det resultatet jeg ønsker.

Sigve

post-969-13949881096814_thumb.jpg

post-969-13949881097529_thumb.jpg

post-969-13949881098079_thumb.jpg

post-969-13949881098769_thumb.jpg

post-969-13949881099559_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfin stang og bygging Sigve  ;D

Spammer tråder din her nå men om noen er interessert i Diamondback Western stang så er det et godt tilbud om dagen.

En 9 fot utgave i klasse 4 til underkant av 3000kr inkl frakt og moms på ebay nå.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120516514164#ht_2961wt_708

løp og kjøp  ;D

Trygve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Stanga vil føles litt mere kjap med en #3 line, tuppen vil ikke bøye seg så mye når du setter kraft på stanga......klasifiseringen på stanga er bare det stangutvikleren mener.....det går ann å ha mening om hva som er å foretrekke sjøl, men det visste du Sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Classic Western 8'6" #4 ferdig fra fabrikk. Din er finere Sigve!!!

Du må være et helvete å være gift med, hvis du er like nøye i alt du foretar deg.

;) ;)

bjorni

Hehe. Fruen klager ikke. Jeg er veldig nøye i loppekassa da. Har funnet den rette tappen osv. Akkuratt nå er hun nede på kjøkkenet å baker muffins til meg ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...