Gå til innhold

Kastetrening inne.


Kim W

Anbefalte innlegg

Finnes det noen haller e.l. i Akershus/Oslo der fluekastetrening aksepteres? Skulle gjerne øvet inn litt bedre tekknik før neste sessong, men sliter litt i -20 om dagen.. :P

Jeg bor på skedsmokorset, så tips om plasser i nærheten mottas med stoort takk!! :-*

Waffern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lette på den tråden, men ble ikke helt klok.

Trenes det i Letohallen denne vinteren? Evt når? Finnes det noe innendørs nærmere Lørenskog? Jeg hadde ikke tenkt å trene i den forstand, men få kastet litt 10er stang for å holde gammel musklatur igang.

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Finnes det noen haller e.l. i Akershus/Oslo der fluekastetrening aksepteres? Skulle gjerne øvet inn litt bedre tekknik før neste sessong, men sliter litt i -20 om dagen.. :P

Jeg bor på skedsmokorset, så tips om plasser i nærheten mottas med stoort takk!! :-*

Waffern.

Vi har kastetrening i Vikingskipet i kveld fra 18.00 - 20.00 (mulig vi kan kaste enda litt lenger utover kvelden)

Fra Skedsmokorset er vel det i overkant av en times kjøring så det er jo ikke helt umulig, eller...... :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mulig og sjekke i Skedsmohallen, jeg og kompiser fikk leid der før til å spille fotball uten å være ett idrettslag, billig var det også. Ellers er det mulig og spørre dem som jobber i LSK-hallen også , på dagtid og frem til tidlig ettermiddag står den stort sett tom.

Hvis noen gidder og organisere er det jo mange som bor her i området som sikkert blir med å trener litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...