Gå til innhold

Div. utstyr og komponenter til stangbygging.


sabalo

Anbefalte innlegg

Ser at det fortsatt er noen som bygger stenger der ute. Jeg har gitt meg men har fortsatt liggende en del utstyr og komponenter som kanskje noen av dere kan gjøre bruk av og ønsker å overta?

En mengde med surretråd, en del stangringer, Winding Checks, noen snellefester, etc., etc.

Også noen surrestativ som ble brukt under kurs.

Kan gi en "røff" oversikt på mail om noen ønsker å overta dette for en mindre sum.

Da er "stashet" solgt! Bare surrestativer og korkpresser igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det fortsatt er noen som bygger stenger der ute. Jeg har gitt meg men har fortsatt liggende en del utstyr og komponenter som kanskje noen av dere kan gjøre bruk av og ønsker å overta?

En mengde med surretråd, en del stangringer, Winding Checks, noen snellefester, etc., etc.

Også noen surrestativ som ble brukt under kurs.

Kan gi en "røff" oversikt på mail om noen ønsker å overta dette for en mindre sum.

Mener du stangbygging eller montering? Hvis du har verktøy til bygging av bambusstenger er jeg interessert. Spesielt høvler.

Mail. Baetis.rhodani@lyse.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Er veldig interessert, vennligst send meg en oversikt på mail. Gjerne med navn på produsent, modellnr osv om det er mulig :)

ela8pv@gmail.com

Du kan også sende på pm om det er enklere for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble opptatt med andre ting så det tok litt tid å finne fram sakene her...  :P

Det var mindre igjen enn hva jeg trodde...(hvis det ikke dukker opp noe mer en annen lur plass... En stund siden disse tingene ble stasjet bort. Er i en "rydde-prosess" men det tar litt tid  :rolleyes:

Vil ikke skape for store forhåpninger for noen her! Det er bare noen få snellefester, en del w.c. tråd og ringer. Samt 5-6 surrestativer og korkpresser som jeg brukte den tiden jeg holdt stangbyggerkurs. Skal prøve å få en noenlunde oversikt på antall, etc. og legge det ut i morgen.

TÅLMODIGHET!!!  ;D

Mvh

Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Jeg er ihvertfall interessert i snellefester, surretråd, korkpresseren og et surrestativ. Kanskje ringene også om du vet opphavet og størrelsen på de

Send en pm eller mail når du vet hva du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...