Gå til innhold

Krans fra FFS til Torgeir


Nils Kvisgaard

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Fiskern35, Per Suveren, Micke,Finnen og jeg hadde et lite møte i ettermiddag hvor vi diskuterte hva vi kan bidra med og hvordan. Vi bestemte oss for å kjøpe en stor flott krans med en felles signatur "Fra fiskevenner". Det som står skrevet i tråden "Til minne om Toggi" blir samlet og trykkt i 2 minnebøker. En til Eva, mor til Toggi, og en til Toggis kjæreste. Vi ønsker også å lese opp utdrag av innholdet i denne tråden i Torgeirs begravelse. Det er viktig for oss at vi kan bidra til at vi får en verdig avskjed med en gutt som har betydd mye for mange av oss.

Per Suveren oppretter en egen bank konto i morgen. De som ønsker å bidra kan overføre et beløp til denne kontoen når den legges ut her. Vi ordner rundt begravelsen først og fortsetter arbeid rundt bok\dagbok\dvd etc. etterpå.

Vi må prøve å realisere et godt minne om vår gode venn som gikk bort så altfor tidlig.

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor krans koster ca 2500,-. Trykking av minnebøkene koster også litt, er ikke sikker på hvor mye. Det ser ut til at mange ønsker å delta, men det er veldig vanskelig å anslå hvor mye som vil komme inn på konto. Det som eventuelt blir til overs vil jeg foreslå blir brukt til Toggi boka.

Det er ikke om å gjøre å gi mye, men av hjertet.

Dere som bidrar, skriv avsender, eller nick. Når Toggi boka er ferdig, vil jeg foreslå at dere er sikret et personlig eksemplar.

(Dette er ikke diskutert, men vil være et forslag fra min side..)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres flott ut bjorni.

Er usikker på hvor mye jeg kan bidra med i bok prosessen, men Torgeir og jeg delte jo mange tanker..

Og vil gjerne være med på å hedre ett slikt minne og godt menneske.

Toggi sa en gang at vi var tvillingsjeler når det kom til sjøfiske, ikke det at jeg var på hans nivå.

Men drivkraften er den samme..

Fy så jeg savner den gutten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres flott ut bjorni.

Er usikker på hvor mye jeg kan bidra med i bok prosessen, men Torgeir og jeg delte jo mange tanker..

Og vil gjerne være med på å hedre ett slikt minne og godt menneske.

Toggi sa en gang at vi var tvillingsjeler når det kom til sjøfiske, ikke det at jeg var på hans nivå.

Men drivkraften er den samme..

Fy så jeg savner den gutten!!

Vi har aldri møttes Tony. Men jeg vet du har MYE å bidra med. Det har jeg fra en som ikke er blandt oss lengre.

:)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres flott ut bjorni.

Er usikker på hvor mye jeg kan bidra med i bok prosessen, men Torgeir og jeg delte jo mange tanker..

Og vil gjerne være med på å hedre ett slikt minne og godt menneske.

Toggi sa en gang at vi var tvillingsjeler når det kom til sjøfiske, ikke det at jeg var på hans nivå.

Men drivkraften er den samme..

Fy så jeg savner den gutten!!

Vi har aldri møttes Tony. Men jeg vet du har MYE å bidra med. Det har jeg fra en som ikke er blandt oss lengre.

:)

bjorni

Takk bjorni!

Hadde stor respekt for den gutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette høres flott ut bjorni.

Er usikker på hvor mye jeg kan bidra med i bok prosessen, men Torgeir og jeg delte jo mange tanker..

Og vil gjerne være med på å hedre ett slikt minne og godt menneske.

Toggi sa en gang at vi var tvillingsjeler når det kom til sjøfiske, ikke det at jeg var på hans nivå.

Men drivkraften er den samme..

Fy så jeg savner den gutten!!

Ja, jeg skulle også ønske jeg hadde drivkraft å fiske 6 dager i uka året rundt. Hele tiden utforske, utfordre etablerte sannheter. Og samtidig være så sosial, så hyggelig, og så lidenskapelig interessert i å dele med andre. Og å hele tiden sette andre foran seg selv. Alt dette og mere, til tross for sykdom og smerte.

Personlig tror jeg drivkraften min rekker Torgeir sin til knærne kanskje....hehe  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...