Gå til innhold

Billige liner!


Olav Haug

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22325804

Er usikker på om jeg skal ta sjansen. Det er ikke prat om all verdens av penger, men om det skulle være TOTALT ubrukelig, vil det være unødvendig å bruke 200kroner på det.. Tap av penger er forsåvidt ikke noe nytt når det kommer til flueliner og fiskeutsyr..  ;) Sååå...et skudd i mørket.. Er det noen som har prøvd ut dissa linene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et DT snøre av han ifjor og det var forsåvidt penga ut av vinduet. Men det var ikke så farlig, mest for å teste ut DT. Til det var det greit, men ikke noe som kan brukes lenge osv. Da hadde jeg heller gått for noe i en restekasse.

Edit: også luktet det rart av den, kom på det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan være et 22M snøre!

Ja, det kan hende...og blir vel en del av risken med å kjøpe usett/spesifisert.. Uansett, et DT/WF på 22 meter i klasse fire skal vel holde greit til de fleste forhold under praktisk fiske? Eller mente du kanskje et 3M-snøre...  :P

Jeg kjøpte et DT snøre av han ifjor og det var forsåvidt penga ut av vinduet. Men det var ikke så farlig, mest for å teste ut DT. Til det var det greit, men ikke noe som kan brukes lenge osv. Da hadde jeg heller gått for noe i en restekasse.

Edit: også luktet det rart av den, kom på det nå.

Det var sånn input og erfaring jeg trengte å høre.  :) Lukta rart? Hva? :-X Trur jeg står over det her, gitt.. Like greit å heller legge i litt mer kroner i merke og omdømme, da er sannsynligheten større for at jeg veit hva jeg får.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...