Gå til innhold

Snøre til en GL lecie 9 fot klasse 5 fast, tips eller noen som har et liggende?


Marius N

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte denne for et par år siden for å bruke den som ørretstang. Jeg brukte den det året, og var vel ikke mer enn passelig fonøyd med denne. Jeg var innom forskjellige snører fra SA sharkskin, Airflo ridge, LTS ultimate ++, uten den store eurekaopplevelsen. Jeg prøvde så med snører i klasse 6 og 7, og da ble det andre boller. Stanga arbeider dypere, krever mindre energi og er mer behagelig å kaste med.

Jeg har i dag denne stanga som førstevalg etter sjøørret i fjord og elv, da med et Loop Opti Stillwater i klasse 7. Jeg fikk en sjøørret i Oldeelva på denne på 4,7, og det var ren nytelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte denne for et par år siden for å bruke den som ørretstang. Jeg brukte den det året, og var vel ikke mer enn passelig fonøyd med denne. Jeg var innom forskjellige snører fra SA sharkskin, Airflo ridge, LTS ultimate ++, uten den store eurekaopplevelsen. Jeg prøvde så med snører i klasse 6 og 7, og da ble det andre boller. Stanga arbeider dypere, krever mindre energi og er mer behagelig å kaste med.

Jeg har i dag denne stanga som førstevalg etter sjøørret i fjord og elv, da med et Loop Opti Stillwater i klasse 7. Jeg fikk en sjøørret i Oldeelva på denne på 4,7, og det var ren nytelse :)

Takk for tips! Vet du tilfeldigvis hva klumpen på stillwater snøret veier? Har nå kjøpt et 4cast flyt (klasse 5 muligens for lett?) til innlandet og tenkt å putte på et coastal til fjorden.

Takk for hjelpen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme stanga, bruker den som reserve fjellstang og til sjøørret fiske på rolige dager, bruker gl Higwater, funker bra syns jeg. Ville ikke valgt noe lettere en dette!

Joachim

Hvilken klasse er det snakk om her? Tok ut stanga i stad og den har litt "brøytepinne" preg over seg ;D  Må noe med litt vekt til får å få denna til begynne å jobbe som det ble sagt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...