Gå til innhold

Sjøørret treff på langøy i stokke


Robin

Anbefalte innlegg

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Unknown User

Tjena Frode. Jeg skal også nedover og vi er jo mange som kjører den veien. Så du kan sitte på med meg også. Tror jeg skal prøve å få synket meg med Knutish og Mariusish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjena Frode. Jeg skal også nedover og vi er jo mange som kjører den veien. Så du kan sitte på med meg også. Tror jeg skal prøve å få synket meg med Knutish og Mariusish.

Lurer på om Ruth S har andre planer den helgen, men Mette Marius skal nedover i allefall lørdag. Jeg har visning på kåken søndag, så den dagen blir det nok kun noe fisking før og etter. Men lørdag er jeg der hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallm Robin. Er med på dette ;D

Er vel heller omvendt. Du som har funnet på noe etter treffet ble planlagt, ref. sitat  ;D

Tar en prøvetur til helgen Knutern, så skal vi nok få lurt noe blank skal du se ;) Tror faktisk det er isfritt allerede da  :-*

Pøh. Hvem som helst kan redigere gamle innlegg i en quote, det vet du Lars!

Knall Robin. Er med på dette OM DET LEGGES TIL EN ANNEN HELG ;D

Sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin meldte om isfritt på nord og østsiden for noen dager siden. Har sikkert åpnet mer med vinden som har vært. Kombinert med knallvær hele neste uke så ser det ut til at det er mer enn fiskbart selv om kanskje kanalen på vestsiden kan bruke litt tid på å slippe kong vinter. Robin kan sikkert supplere litt når det nærmer seg?

:) Men ja, bare å rigge for overhode kast med intermediate  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur på langøy i går og hele østsiden og store deler av nordsiden er åpent. jeg målte temp og det var nedslående

0,0 grader. men fikk en torsk da, veldig klart vann. alt for mye snø på øya ennå så overnatting blir umulig da det ikke fi nnes noen fine leirplasser. Men vi kan jo ta en dagstur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til neste helg folkens. Marius N og jeg har vært ute der å prøvefisket for dere. Det er fiskelaust på Langøy. Finnes desverre ingen fisk!

Første bilde er av Marius på østsiden, mens bilde to er tatt helt på sørspissen.

post-3600-1394988657652_thumb.jpg

post-3600-13949886576874_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til neste helg folkens. Marius N og jeg har vært ute der å prøvefisket for dere. Det er fiskelaust på Langøy. Finnes desverre ingen fisk!

Første bilde er av Marius på østsiden, mens bilde to er tatt helt på sørspissen.

Kan bekrefte dette, helt fisketomt ;D Er nok som Robin sier litt kaldt i vannet enda!

Når det gjelder leirplass vil jeg tro en uke med plussgrader er nok til at flere steder blir snøløse. Selv blir det bare en dagstur på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fort tom for sjokoladeboller desverre (Statoil skal ha kudos for gode sjokkisboller). Dette, i tillegg til kjipt selskap, gjorde at denne turen ble alt annet enn forventet. Huff!

;D:-*

Hadde det ikke vært for 8 gode sjokoboller (les 16 totalt) hadde denne turen blit katastrofal... Ikke noe mer å si om den saken gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du tenkt å overnatte så var du vel forberedt på at det kunne bli kaldt, så da tror jeg ikke det blir noe problem. Må nok være forberedt på at det ligger litt snø fortsatt men tror det kan være flere steder hvor man kan sette opp camp. Selv har jeg bare tid på lørdag så blir uansett ikke overnatning

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...