Gå til innhold

Litt småkasting på Ulefoss kunstgressbane


bjorni

Anbefalte innlegg

Sesongens forberedelser på kunstgressbanen avsluttes i og med at sesongen allerede er i gang :). Nå vaker det bak i heia og det er mer spennende enn kunstgress. Skitt fiske til alle som har deltatt.

De som er interessert i å fiske litt kan møte opp ved Hogga sluse i kveld kl. 18:00.

:)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Får stake litt liv i denne tråden igjen.

Etter å ha brukt mye (vel anvendt) tid på Vestvanna og Tokkeåi så er jo litt av hensikten med det arbeidet å kunne nyte fluefiske i elv og vann. En rusten kastearm gir ingen nytelse.

Nå er vi så heldige å ha Mikael Blomberg boende i naboolaget. Det har vært stille rundt Micke lokalt, men vi som kjenner turbogutten fra Melum vet at han ikke sitter stille. Når det gjelder kasting kan en vel kalle Micke perfeksjonist. Gode kast består av flere elementer blant annet: God stang, godt snøre og ikke minst ferdigheter til å håndtere stang og snøre. Det Micke har syslet en del med i det siste er perfeksjonering av snører.

I morgen kveld så tar Micke med seg noen "samples" og inviterer interesserte til å være med og teste.

Det kan i alle fall ikke jeg si nei til. Har du tid så møt opp på kunstgressbanen på Ulefoss kl. 20:00. Dette er en ypperlig anledning til å forberde 2013 sesongen skikkelig.

Ha en fortsatt God Jul!

:)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Micke har definitivt noe i ermet ja...., svært godt tilpasset Eikre Fluvius stenger vil jeg si. Gleder meg allerede til buzzer fisket.

Egen melding til Mr. Vivelid: Du vet de små du viste meg på Vidda! Nå får du snart liner tilpasset fiske med dem..., sier ikke mer :)

<<l

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...