Gå til innhold

Kvit eller hvit Guideline ?


Enevolds1

Anbefalte innlegg

Ny Guideline LPXE RS!

Noen som har sett denne live ?- eventuelt testet den ?( tenker hovedsaklig på 6ern eller 7ern)

http://guidelineflyfish.wordpress.com/2011/01/24/lpxe-rs-v2-the-next-generation/

Har ikke sett den live, enda.

Har bestilt en i kl #12. Skal vel være perlemor... hvis ikke blir jeg grinete >:(

Klasse #12 ja, det var grovt. Skal du fiske tropisk eller skal du ut på havet etter kveita?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny Guideline LPXE RS!

Noen som har sett denne live ?- eventuelt testet den ?( tenker hovedsaklig på 6ern eller 7ern)

http://guidelineflyfish.wordpress.com/2011/01/24/lpxe-rs-v2-the-next-generation/

Har ikke sett den live, enda.

Har bestilt en i kl #12. Skal vel være perlemor... hvis ikke blir jeg grinete >:(

Klasse #12 ja, det var grovt. Skal du fiske tropisk eller skal du ut på havet etter kveita?

Blir nok noen runder etter kveita :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny Guideline LPXE RS!

Noen som har sett denne live ?- eventuelt testet den ?( tenker hovedsaklig på 6ern eller 7ern)

http://guidelineflyfish.wordpress.com/2011/01/24/lpxe-rs-v2-the-next-generation/

Har ikke sett den live, enda.

Har bestilt en i kl #12. Skal vel være perlemor... hvis ikke blir jeg grinete >:(

Klasse #12 ja, det var grovt. Skal du fiske tropisk eller skal du ut på havet etter kveita?

Blir nok noen runder etter kveita :)

Ja da kan stanga få kjørt seg tenker jeg. :D Hadde vært tøft det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det følger med rosemalt hvit linekurv og vadesko med høye heler, samidig som stangtrekket kan brukes som bæremeis til Chiwawaen din ;)

-Samtidig er man også med i trekningen av manikyr for fluefiskehender utført hos Guideline.

Du er tydligvis ikke fan av dette merket ser jeg...... 8)

Fargen på selve emnet syntes jeg var flott , nå har jeg bestillt gul stang for sesongen 2011 hva ørretfiske behager .

Ingen kan kalle den nye Guideline rs for brøytestikke i allefall , den syntes jo ikke i snøen.... ;D

ei stang for smygfiske etter sjøørrett langs vinterkalde snøfyllte svaberg......

Jeg tror denne kan selge bra , jeg syntes komboen gl coastal/rs 8# var fin og kaste med , virket avbalansert og føltes lettere å håndtere enn mange andre 8# komboer jeg har vært borti...

(aksjonen på kl 7# og 8# skal visstnok i flg Børge hos GL være uforandret , mens klasse 5 og 6 visstnok var strammet litt opp.

Hyggelig å se at så mange entusiaster møter opp på slike demoer , det gjør jo at kanskje også flere produsenter , og andre forhandlere kommer til å prøve seg med det samme etterhvert.Og kanskje GL/Gero drar igang senere også.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perlemor hvit er barre lekkert , men at det kan diskuteres rundt emnet fluestang kan jeg forstå......Nå har jeg en senneps-gul galssfiber på lur snart , og det er vel ikke akkurat den minst vulgære fargen på ei stang det heller...... 8)

Syntes også den blå er fin , og i og med at aksjonen på lineklassen jeg kunne tenkt meg er uendret kan man jo velge , ev og kjøpe den blå brukt,......

funker strålende med coastal.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...