Gå til innhold

Ny stang til SØ fiske.


Winger

Anbefalte innlegg

Hei du!

Jeg kjøpte denne stanga for et par år siden og stanga er god den men etter min mening alt for kraftig. klumpene jeg brukte på de andre 7er stengene passa ikke måtte opp på 8er klumper på 22 gr for å få stanga til gå gå tilfredstillende. men får du tak i er 6er stang i samme da får du tak i en kanon!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at noen synes at #7 til sø fiske er litt overkill,men blir litt all-round for meg,og vurderer å teste den litt etter laks ut på sommeren.

Jeg kjøpte forresten en ny stang igår,ble ikke g.Loomis,men en Scott x2s #7 9". Noen erfaringer om denne? Virker som om folk er fornøyde med scott ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at noen synes at #7 til sø fiske er litt overkill,men blir litt all-round for meg,og vurderer å teste den litt etter laks ut på sommeren.

Jeg kjøpte forresten en ny stang igår,ble ikke g.Loomis,men en Scott x2s #7 9". Noen erfaringer om denne? Virker som om folk er fornøyde med scott ihvertfall.

Den blir du fornøyd med! Grattis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vammen fritid. Fornuftig pris og synes jeg. I forhold til mange andre ihvertfall.

Da var de utsolgt  :-\ Var en god pris de hadde på den ja! Har en Scott S4 og en S3s - men har lenge siklet på en X2s også - du får gi en status når du har testet den!  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mye smak og behag der... XLA vil være gull den; matcher nok godt vekt/balanse til denne stanga!

Liker sneller med litt vekt selv, og som er ekstra solide til sjøfiske... bruker Nautilus CCF og en Ross Momentum på mine Scott stenger. For meg er dette perfekt, men tror noen syntes de kan være "litt" på den tunge siden  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at noen synes at #7 til sø fiske er litt overkill,men blir litt all-round for meg,og vurderer å teste den litt etter laks ut på sommeren.

Jeg kjøpte forresten en ny stang igår,ble ikke g.Loomis,men en Scott x2s #7 9". Noen erfaringer om denne? Virker som om folk er fornøyde med scott ihvertfall.

Dette er ei knallstang !

Prøv SA texture coastal line om du skal fiske litt ned i vannlagene..... ...super kombo for lange kast....

Rio Outbound skal også være konge på denne stanga-----

grats med flott sø stang-.....

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...