Gå til innhold

"Autokorrektur"


Øyvind T

Anbefalte innlegg

Det er vel på tide å fikse litt på den autokorrektursaken. Hva er poenget med at det ikke skal være lov å skrive sæksy? Og at visse engelske fiskeord blir til fiske-emoticons begynner å bli litt irriterende. Det burde være en smal sak å fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det er vel på tide å fikse litt på den autokorrektursaken. Hva er poenget med at det ikke skal være lov å skrive sæksy? Og at visse engelske fiskeord blir til fiske-emoticons begynner å bli litt irriterende. Det burde være en smal sak å fikse.

Tja hva er poenget? Det har vel aldri vært noen irritasjonsmoment for min del at sexy ikke kan skrives. Har vel aldri skrevet det heller, så det er kanskje derfor?  ;D

Dette er vel noe som har fulgt forumet gjennom mange år vil jeg tro. Kan sikkert endre på dette uten at Rune blir "forlegen".  ;D

Og det at visse engelske ord blir smileys har jeg faktisk ikke tenkt over. Leser vel for lite engelske innlegg da.

Du kan jo si i fra før du blir irritert vettu.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel på tide å fikse litt på den autokorrektursaken. Hva er poenget med at det ikke skal være lov å skrive sæksy? Og at visse engelske fiskeord blir til fiske-emoticons begynner å bli litt irriterende. Det burde være en smal sak å fikse.

Tja hva er poenget? Det har vel aldri vært noen irritasjonsmoment for min del at Sæksy ikke kan skrives. Har vel aldri skrevet det heller, så det er kanskje derfor?  ;D

Dette er vel noe som har fulgt forumet gjennom mange år vil jeg tro. Kan sikkert endre på dette uten at Rune blir "forlegen".  ;D

Og det at visse engelske ord blir smileys har jeg faktisk ikke tenkt over. Leser vel for lite engelske innlegg da.

Du kan jo si i fra før du blir irritert vettu.  :)

test: fishing og fish er sexy

Jo da, det har vært opptil flere tilfeller av irritasjon over dette fenomenet fra flere av medlemmene tidligere også.

Men nå du jo fiksa det.. Bra ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...