Gå til innhold

Zpey 11` #8


shooter 2

Anbefalte innlegg

hvilken line er det da ?

gi en tilbake lyd om kordan det blir !

Er den Loop Opti Stream  #8 som får slik skryt , skal komme med min menig når tiden er inne.  Blir det ikke noe spesielt i vegen regner jeg med og dra til Stordalselva de 22'de hvis elva ikke nå blir stengt til 1 juni da . Kan vist bli ny opningstid fra i år . Er vist ikke endelig bestemt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du fikk tak i den ja ! Kanon, tror nok du blir fornøyd når du får oppleve kor lekent snøret er !

22 mai eller 22 april vi snakker om nå ??

Er 22 mai , denne elva har alltid opnet 16 mai og jeg har som regel hvert der litt etter 20ende i mange år med brukbart hell , om jeg ikke har fått de på land hver gang så har jeg nesten alltid hvert borti laks bare det ikke er flomm men i år snakkes det om at det kan bli endret fisketid og da ikke før 1 juni og da blir det ingen tur dit tror jeg for da åpner jo alle elver . Jeg fisker mest i Gaula men jeg har sluttet for mange år siden og dra på opninga og første uka for det er vanvittig mye folk på de sonene for oss med vanlig lommebok og det er mest sluk og markfiskere og vannstanden passer oftest best til det redskapet . Jeg venter som regel til etter den 15 juni jeg før jeg setter i gang . Egner seg best med enhånds etter den tid .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, nå begynte eg nesten og lure litt  :P hehe

Ja det er typisk det på åpningen.. Har ei lita elv en liten time kjøring her ifra. en av de artigste åpningene eg har vert med på. er elv med mer eller mindre bare SØ. og de tar tørrfluer uansett når på døgnet. og INGEN som fisker der uten om 1 eller 2 stk som eg kun har møtt en gang. Så i den elva startet eg sesongen med første SØ på land kl. 00.02 på tørrflue. Og natten var lang og artig ! og ikke minst helt aleine, bare meg og en annen fiskekompis.

Slike dager da alt klaffer og ingen plager deg og man får nyte stillheten og friheten er helt fantastiske !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...