Gå til innhold
  • 0

scierra matuka og Ron thomson `?


Lundeflue

Spørsmål

Lurer på om noen har erfaringer med Fluestang "Scierra Matuka" og snelle "Ron Thomson"  ?`?

Er dette noe å handle, eller bør jeg lete videre ?

stanga er 9" / wf 6 / rec wt 14 gram !

fikk en pakke pris som "Liksom" skulle være kanon ( iflg selger:) 2100kr .

Fredrik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefalte innlegg

  • 0

Ser du skriver litt om Matuka stang. Jeg har lest side opp og ned på nettet om disse stengene. Jeg har kommet frem til at det er lavpris stenger som fungerer greit til enkel "nybegynner" bruk, for å si det på en fin måte. Har aldri prøvd dem så kan ikke uttale meg, men lest en test i alt om fiske som ligger ute på nettet hvor den ikke scorer dårlig, heller tvert imot, ganske bra i forhold til pris.

Skal du ha ei ordentlig snelle til en virkelig god pris skal du gå for Vision Koma. Jeg handlet denne snellen på http://komplettfritid.no/product/vision-koma, den koster i 5'r klasse 499 eller noe i den duren. Det er ei snelle hvor du får følelsen av en snelle i høy kvalitet, noe tilnærmet Quadra snellen. Den har en svært god brems og har ikke laget noe tull for meg. Skal ikke skryte å si at service og leveringstid går kjapt på komplettfritid.no men det kommer vertfall frem etter en uke.

Når det gjelder snøre burde du bare gå for en av guideline sine litt dyrere snører, les hvilken som passer best til din bruk i guideline sin katalog som kommer du godt ut av det der.

Mvh

Randomace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

jeg har "brukt opp" 2 stk Vision Koma sneller..... styr unna de!!!

Fält til STYR unna du ble da! :D Ang Koma så er jeg enig... :) Lina kiler seg fast mellom hus og spole alt for ofte.

Skal du ha et godt begiiners kit som helt klart funker godt og av god kvalitet bör du ta en titt på Zpey Zero. Litt dyrere enn de helt billigste pakkene, men det er det faktisk värt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

jeg har "brukt opp" 2 stk Vision Koma sneller..... styr unna de!!!

Fält til STYR unna du ble da! :D Ang Koma så er jeg enig... :) Lina kiler seg fast mellom hus og spole alt for ofte.

Skal du ha et godt begiiners kit som helt klart funker godt og av god kvalitet bör du ta en titt på Zpey Zero. Litt dyrere enn de helt billigste pakkene, men det er det faktisk värt.

hehe, ja jeg trodde jeg skulle bli klokere, men er nå veldig forvirra :))
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Legg penger i ditt første kitt, kor morro blir det ikke da å si til kidsa når de er store , " dette var mi første fluestang" . også sir de WOW og står ikke å fniser!

mine føreldre har bare crappy billig utstyr som sikkert va kjøpt på cash`n carry eller noe slikt.

Det var ikke morro å få overta noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Legg penger i ditt første kitt, kor morro blir det ikke da å si til kidsa når de er store , " dette var mi første fluestang" . også sir de WOW og står ikke å fniser!

mine føreldre har bare crappy billig utstyr som sikkert va kjøpt på cash`n carry eller noe slikt.

Det var ikke morro å få overta noe slikt.

Joda, hadde det vært min første stang så :) har hatt mange stenger opp gjennom, men mistet intressen for mange år sia, eller mistet den ikke, jeg fikk ny sjef i hus ! jeg er ikke oppdatert på dagens utstyr, det er det som er problemet :) Har bare fisket med Kingfisher stang tidligere, å de er ut av produksjon tror jeg ! ? Nå dreier jo alt seg om "årets modell" , snører å sneller jeg aldri har hørt om eller prøvd ut ! Jeg har stang i dag å, fisker med den hver dag å er relativt fornøyd,men trenger lettere utstyr i å med jeg stort sett er å finne blant masse skog å bussker med pittesmå tørrfluer :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

jeg har "brukt opp" 2 stk Vision Koma sneller..... styr unna de!!!

Fält til STYR unna du ble da! :D Ang Koma så er jeg enig... :) Lina kiler seg fast mellom hus og spole alt for ofte.

Skal du ha et godt begiiners kit som helt klart funker godt og av god kvalitet bör du ta en titt på Zpey Zero. Litt dyrere enn de helt billigste pakkene, men det er det faktisk värt.

hmmm... har no to vision koma sneller og har aldri hatt d problemet... og bruker dæm i sjøen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Ta en titt på Vision Attac settet, jeg har vært strålende fornøyd med dette settet gjennom 2 sessonger. De som har prøvekastet dette settet synes det er lettkastet og en god pakke. Ekke for gæli i pris heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...