Gå til innhold

kjøp av fluer tips?


Fluejoakim

Anbefalte innlegg

Vil du bygge deg opp med masse fluer til god pris er profish.dk toppers. Raskt sendt og gratis frakt sist jeg brukte dem. Billige fortommer har de også.

Og jeg som hadde tenkt å legge meg, nå blir jeg sittende å glo på nett en time til.. ;);D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er kvaliteten på fluene til flue.no?

Skal starte opp igjen med tørrfluefiske etter et opphold på 15år, mye har skjedd på fluefronten siden jeg den gang. Hadde vært greit å kjøpe en del fluer for å finne ut hva som funker der jeg fisker, så kan jeg senere konsentrere meg om å binde de mønstrene.

Hvis kvaliteten er god ville tørrfluesamlingen få en flying start med noen av de komplette boksene fra flue.no.

Er det noen andre nettbutikker som har bedre kvalitet? Hvis ikke fluene har god kvalitet og ser bra ut, foretrekker jeg å kjøpe færre men bra fluer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg en liten dråpe lim på hodet til fluene, da holder de fort mye lenger. På g-sport i Trysil gjorde mannen det i kassa for meg, siden han visste at ikke alle var av toppers kvalitet. Så jeg kjøpte litt lim og la det på resten av fluene jeg hadde hjemme også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...