Gå til innhold

Satt ut på Vestlandet...


Dryflyfool

Anbefalte innlegg

Ja ja. Så sitter jeg her da. Inntil en liten elv. Skjønner som vanlig nada. Folket går og dypper flua bak steina i en nesten tørr elv.

Jeg hadde ikke tenkt å dra. Men jeg ble mast avgårde. For det er greier der hjemme som burde følges med på. Men jeg fikk som nevnt beskjed om å dra. Så jeg dro.

I utløpet, så vaka det alt fra halvkiloser til fire-femkilos. Hadde på en klædd noen sekunder men det var jo på den.tåpelige streameren jeg bruker i østfold, så det gjelds sikkert ikke.

Det er rart det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Jeg skjønner fortsatt nada. Her går folk og denger. Jeg så schwæær fisk på vei oppover. La flua midt i trynet på dem. Men, neida!

Og så ser jeg folket som flytter seg nedover elva i etapper. Det er mye utrykksløse fjes, for å si det sånn. Er dette moro¿ Men naturen rundt megnå får roen til å senke seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt satt ut. Jeg skjønner virkelig ikke bæret av dette fisket. I sjøen nedpå Østlandet så hadde jeg jo. . hehe. .. landet flere av de som vaka og ordna i natt. Men neida¡ Beklager forøvrig at utropstegn og sånn blir opp ned. Komma har jeg heller ikke sett på en snau uke. Dritt~telefon¡

Nok om det.

Men dessuten er det noe inn granskauen varmt her da. Nå prater vi 24 på ettermidagen. ! -Nei, se der kom både komma og utropstegn tilbake, gett! Nå er det jo bare velstand! Eller var det Vestland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...